Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Психология переговоров. Как добиться большего

Код товару: 5335
Код товару: 5335
Ціна формується
0

15 людей додали у Вишлист

Скоро у продажу
Дата надходження поки не відома

Мова

російська

Опис книги Психология переговоров. Как добиться большего

Про книгу

Унікальна переговорна стратегія, заснована на дослідженнях з економіки та психології.

Автори цієї книги - експерти менеджменту Маргарет Ніл і Томас Лис - використовували останні досягнення психології і економіки і результати власних багаторічних досліджень, щоб розробити новітні переговорні стратегії, які допоможуть усім - і покупцеві нового автомобіля, і співробітникові, який хоче домовитися про підвищення, і навіть членам сім'ї, які просто сперечаються про те, хто буде виносити сміття. Книга покаже, як недосвідчені учасники переговорів регулярно і добровільно залишають значиму цінність на столі і як ви можете претендувати на неї.

Книга складається з двох частин. Перша частина - навчальний курс для новачків, в якому викладені основи ведення переговорів, починаючи з визначення того, варто вступати в них чи ні, і закінчуючи описом традиційної структури більшості типів переговорів. У другій частині книги увага сконцентрована на факторах, які підштовхують нас і наших партнерів до поведінки, ускладнюються хід переговорів.

Від авторів

Переговорна стратегія, з якою ми ознайомимо вас в цій книзі, народилася влітку 1994 року. Саме тоді декан Бізнес-школи Келлога поставив перед нами і нашими колегами по факультету складне завдання - розробити міждисциплінарний бізнес-підхід для підготовки менеджерів до реального життя. Як він зауважив, рішення, які доводиться приймати діловим людям, рідко укладаються в рамки однієї окремої дисципліни, будь то бухгалтерське або фінансова справа, організаційна поведінка або маркетинг. Для досягнення успіху менеджерам необхідно вивчати знання з багатьох і різних наукових галузей.

Унікальний союз економіки і психології, що лежить в основі запропонованого нами підходу, з самого початку став приносити вражаючі плоди. Ще в ході викладання першого курсу ми зрозуміли, що можемо бути дуже корисні нашим слухачам. Ми можемо навчити їх не тільки краще вести переговори, але навіть передбачити, які помилки, які погіршують їх перспективи на досягнення потрібних результатів, допустять боку. Це розуміння дозволило нам розробити різні стратегії контролю поведінки наших студентів при веденні переговорів.

Для кого ця книга

Ця книга написана для всіх, кому доводиться вступати в переговори і вести їх - як на роботі, так і в повсякденному житті і в родині.

Відгуки про Психология переговоров. Как добиться большего

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Психология переговоров. Как добиться большего відгуки

Автори книги Психология переговоров. Как добиться большего

Маргарет Нил
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors4/avtor-margaret-nil-90x120.png
Профессор менеджмента в Стэнфордской школе бизнеса, занимающаяся исследованиями когнитивных и социальных процессов, связанных с эффективным ведением переговоров, а также психологией коммуникаций в... Подробнее
Томас Лис
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors4/avtor-tomas-lis-90x120.png
Преподаватель в школе менеджмента им. Келлога в Северо-Западном Университете (штат Иллинойс), редактор научного журнала Journal of Accounting and Economics. Его статьи публиковались в других... Подробнее