Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 2794 |
Автор: Дмитрий Ткаченко
Видавництво: Альпина Паблишер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
224 стр
ISBN
978-5-9614-5228-0
Формат
145х215 мм
Вага
450 г
Мова
Русский
Книга «Скрипти продажів» - знахідка для начальників та інших співробітників відділу продажів. Скрипти - важливий інструмент, що дозволяє отримати високі результати. З їх допомогою і новачки, і професіонали зможуть знайти рішення в незвичайній ситуації і благополучно завершити угоду. Книга написана Дмитром Ткаченко, який є тренером з продажу з великим стажем. У нього навчалися і тренувалися співробітники таких організацій, як «Балтика», «Інтерфакс», Siemens і Sony. Він написав ще вісім книг по переговорам і продажам.
Чому варто прочитати цю книгу
Книга Дмитра Ткаченка «Скрипти продажів. Готові сценарії» представляє собою комплект перевірених у важких економічних ситуаціях мовних модулів, що дозволяють провести сценарій в певних переговорах. Тут можна знайти нестандартні відповіді на заперечення покупців, а фрази, які принесуть потрібний ефект. Скрипти продажів стануть в нагоді і досвідченому продавцеві, що має власну базу. Книгу можна використовувати в якості настільного посібника в будь-якому відділі продажів. Якщо використовувати описані в ній методики, можна досягти успіху і отримувати значний прибуток.
Переваги книги
У будь-який продажі важливим моментом є швидкість реакції. Часто при спілкуванні або телефонній розмові не залишається часу на обдумування відповідей. І в цьому випадку допоможе великий арсенал заготовлених фраз на будь-яку з реплік покупця.
Читати книгу варто заради наступних плюсів:
Корисне видання дозволить безкоштовно навчитися необхідним навичкам продавця. З керівництва можна дізнатися про особливості проведення холодних дзвінків і особистих зустрічей. Купити книгу «Скрипти продажів» буде корисно всім, хто хоче пов'язати своє життя з продажами і менеджментом. З її допомогою можна підвищити продуктивність компанії і збільшити показники особистих продажів.