Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 598 |
8 людей додали у Вишлист
Автор: Рене Моборн, Чан Ким
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Автор:
Видавництво:
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
304 стр
ISBN
978-5-91657-840-9
Формат
170x240 мм
Вага
858 г
Мова
російська
Ми звикли думати, що конкуренція - це символ здорового бізнесу. Однак з кожним роком конкуренція стає все більш і більш напруженою, а боротьба за симпатії споживача (і його гаманець) - все більш кровопролитною. Бізнес-океан став червоного кольору, і виживати в ньому стає все важче.
Автори «Стратегії» впевнені - потрібно відійти в сторону і придумати щось зовсім нове. І тоді в спокійних водах «Блакитного океану» ваш бізнес доб'ється бажаного росту. Чан Кім і Моборн пропонують докладні інструкції по виведенню компанії зі стану конкурентного стресу і створення абсолютно нової бізнес-моделі.
Ця книга переведена на 40 мов і видана тиражем понад 2 мільйони копій, вона двічі потрапляла в десятку кращих бізнес-книг десятиліття, стала найкращою бізнес-книгою 2005 на Франкфуртському книжковому виставці і отримала безліч інших нагород від авторитетних ділових видань. За 7 років, що минули з моменту публікації, книга не покидала Топ-10 кращих ділових книг на Amazon.com і зібрала там більше 250 позитивних відгуків. Прийшов час познайомити вітчизняного читача з однією з кращих бізнес-книг сучасності.
Для тих, хто не хоче ловити рибу в каламутній червоної воді, тих хто шукає океан нових можливостей. Це книга для справжніх бізнес-лідерів майбутнього.
«Стратегія блакитного океану» - це не просто книга, а ціла філософія успішності. Існує навіть однойменний бізнес-інститут.
Ми на своєму досвіді дізналися, що люди, як і корпорації, іноді надходять розумно, а іноді - не дуже. Щоб домогтися більшого успіху, необхідно зрозуміти, як саме нам вдалося отримати позитивний результат, і розібратися в тому, яким чином можна його систематично відтворювати. Саме це ми і називаємо розумними стратегічними кроками, причому, як ми встановили, першорядне значення має стратегічний крок до створення блакитних океанів.
Стратегія блакитного океану націлена на те, щоб спонукати компанії вирватися з червоного океану конкуренції шляхом створення для себе такий ринкової ніші, де можна не боятися конкурентів. Стратегія блакитного океану пропонує відмовитися від того, щоб ділити з іншими існуючий - і часто зменшується - попит, постійно озираючись при цьому на конкурентів. Замість цього вона пропонує присвятити себе створенню нового, зростаючого попиту і відходу від суперництва.
Книга не тільки закликає компанії до такого кроку, а й пояснює, що для цього потрібно зробити. Спочатку ми даємо вам набір аналітичних інструментів і перспектив, які показують, які систематичні дії треба робити, рухаючись по запропонованому шляху, а потім розглядаємо принципи, що визначають стратегію блакитного океану і які відрізняють її від стратегічних підходів, які базуються на конкуренції.