Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков (Золотая библиотека МИФ)

Код товару: 598
715 грн
715

8 людей додали у Вишлист

Нема в продажі

Видавництво:

Манн, Иванов и Фербер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

978-5-91657-840-9

Формат

170x240 мм

Вага

858 г

Мова

російська

Опис книги Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков (Золотая библиотека МИФ)

Про що ця книга

Ми звикли думати, що конкуренція - це символ здорового бізнесу. Однак з кожним роком конкуренція стає все більш і більш напруженою, а боротьба за симпатії споживача (і його гаманець) - все більш кровопролитною. Бізнес-океан став червоного кольору, і виживати в ньому стає все важче.

Автори «Стратегії» впевнені - потрібно відійти в сторону і придумати щось зовсім нове. І тоді в спокійних водах «Блакитного океану» ваш бізнес доб'ється бажаного росту. Чан Кім і Моборн пропонують докладні інструкції по виведенню компанії зі стану конкурентного стресу і створення абсолютно нової бізнес-моделі.

Чому ми вирішили видати цю книгу

Ця книга переведена на 40 мов і видана тиражем понад 2 мільйони копій, вона двічі потрапляла в десятку кращих бізнес-книг десятиліття, стала найкращою бізнес-книгою 2005 на Франкфуртському книжковому виставці і отримала безліч інших нагород від авторитетних ділових видань. За 7 років, що минули з моменту публікації, книга не покидала Топ-10 кращих ділових книг на Amazon.com і зібрала там більше 250 позитивних відгуків. Прийшов час познайомити вітчизняного читача з однією з кращих бізнес-книг сучасності.

Для кого ця книга

Для тих, хто не хоче ловити рибу в каламутній червоної воді, тих хто шукає океан нових можливостей. Це книга для справжніх бізнес-лідерів майбутнього.

Фішка книги

«Стратегія блакитного океану» - це не просто книга, а ціла філософія успішності. Існує навіть однойменний бізнес-інститут.

Від авторів

Ми на своєму досвіді дізналися, що люди, як і корпорації, іноді надходять розумно, а іноді - не дуже. Щоб домогтися більшого успіху, необхідно зрозуміти, як саме нам вдалося отримати позитивний результат, і розібратися в тому, яким чином можна його систематично відтворювати. Саме це ми і називаємо розумними стратегічними кроками, причому, як ми встановили, першорядне значення має стратегічний крок до створення блакитних океанів.

Стратегія блакитного океану націлена на те, щоб спонукати компанії вирватися з червоного океану конкуренції шляхом створення для себе такий ринкової ніші, де можна не боятися конкурентів. Стратегія блакитного океану пропонує відмовитися від того, щоб ділити з іншими існуючий - і часто зменшується - попит, постійно озираючись при цьому на конкурентів. Замість цього вона пропонує присвятити себе створенню нового, зростаючого попиту і відходу від суперництва.

Книга не тільки закликає компанії до такого кроку, а й пояснює, що для цього потрібно зробити. Спочатку ми даємо вам набір аналітичних інструментів і перспектив, які показують, які систематичні дії треба робити, рухаючись по запропонованому шляху, а потім розглядаємо принципи, що визначають стратегію блакитного океану і які відрізняють її від стратегічних підходів, які базуються на конкуренції.

Відгуки про Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков (Золотая библиотека МИФ)

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков (Золотая библиотека МИФ) відгуки

Автори книги Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков (Золотая библиотека МИФ)

Рене Моборн
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-rene-moborn-90x120.jpg
Рене Моборн – профессор стратегии в INSEAD, директор Института стратегии голубого океана INSEAD, заняла второе место в списке Thinkers50 в 2011 г. (единственная женщина, поднявшаяся в этом списке... Подробнее
Чан Ким
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-chan-kim-90x120.jpg
Профессор Чан Ким — руководитель кафедры стратегического менеджмента INSEAD (Франция), советник Европейского Союза и член Мирового экономического форума в Давосе. Он входит пятерку World Thinkers... Подробнее