Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Воронка продаж в интернете. Инструмент автоматизации продаж и повышения среднего чека в бизнесе

Код товару: 100054

Автор: Мария Солодар

Видавництво: Эксмо (Форс)
Код товару: 100054
360 грн
360

24 людини додали у Вишлист

Нема в продажі

Автор: Мария Солодар

Видавництво: Эксмо (Форс)

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

240 стр

ISBN

978-5-04-091678-8

Формат

162x235 мм

Мова

російська

Опис книги Воронка продаж в интернете. Инструмент автоматизации продаж и повышения среднего чека в бизнесе

Солодар Марія - блогер, спікер найбільших конференцій з маркетингу, керівник агентства зі створення автоворонок Evo-publishing, що впровадив автоворонкі в роботу топових компаній Рунета.
Ця книга - перше російською мовою видання, присвячене створенню, оптимізації та автоматизації воронок продажів в інтернеті.
Автор книги пропонує рішення: автоматизовану воронку - систему побудови тривалих відносин з користувачами для багаторазових продажів.
Її результатом є підвищення середнього чека, збільшення кількості угод, зниження витрат на рекламу, підвищення конверсії і головне - автоматизація продажів в Мережі, що скорочує витрати і позитивно впливає на маржинальність.
Автор книги принесла на російськомовний простір тренд автоворонок, беручи участь в їх створенні для тисяч компаній: опт і роздріб, послуги та навчання, онлайн-магазини і b2b-сегмент, медицина і нерухомість, одяг і спорт ... Весь цей досвід поміщений на сторінки книги: покрокова інструкція по створенню і автоматизації воронки відкриє нові можливості для ваших продажів в інтернеті.

Відгуки про Воронка продаж в интернете. Инструмент автоматизации продаж и повышения среднего чека в бизнесе

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Воронка продаж в интернете. Инструмент автоматизации продаж и повышения среднего чека в бизнесе відгуки