Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності
Акция

Великий розпродаж до -70%

Дізнатись детальніше

В объятиях маркетинга, или когда клиент скупает все

Код товару: 103148
Акція

Фотографії

Автор: Игорь Пылаев

Видавництво: Рига-Пресс
Код товару: 103148
Акція

Великий розпродаж до -70%

Дізнатись детальніше
270 грн
54 грн
54

3 людини додали у Вишлист

На складі

Автор: Игорь Пылаев

Видавництво: Рига-Пресс

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

240 стр

ISBN

978-5-4461-0980-7

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги В объятиях маркетинга, или когда клиент скупает все

Кепські ті маркетологи, які вважають, що маркетинг - це «так складно!». Ефективний маркетинг завжди спирається на дуже прості і очевидні принципи. Можна довго і наполегливо бігати за клієнтом в розрахунку дізнатися всі його потреби, бажання, проблеми, страхи.

До чого, власне, і закликає стратегічний маркетинг: долати клієнта розпитуваннями, анкетувати, тестувати, відстежувати через Wi-Fi MAC-адресу мережевої карти його телефону. Обробляти і інтерпретувати з таким трудом здобуті відомості про переваги споживачів ... А можна зробити так, щоб клієнт сам був готовий на все! Для цього використовується стрес-маркетинг. Ми біжимо в магазин і коли нам погано, і коли все добре.

Купуємо, щоб зняти стрес або щоб уникнути стресової ситуації. Наша реакція незмінна у відповідь на дуже багато дратівливі чинники. Наче ми запрограмовані діяти за шаблоном. Імпульсивно. Бездумно. На автоматі. Інстинкти сильніше розуму. Нас спровокували - ми зреагували. Звідси перше правило маркетолога: хочеш від споживача передбачуваного результату - звертайся до його базовим інстинктам.

І непотрібно морочити голову ні собі, ні людям! У книзі багато простих рішень: маркетингових шаблонів, стратегій, прикладів того, як добиватися від споживачів і клієнтів передбачувану реакцію.

Відгуки про В объятиях маркетинга, или когда клиент скупает все

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


В объятиях маркетинга, или когда клиент скупает все відгуки