Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Стратегический маркетинг 6-е издание

Код товару: 80193
Код товару: 80193
663 грн
663

6 людей додали у Вишлист

Скоро у продажу
Дата надходження поки не відома

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

512 стр

ISBN

978-5-8459-1391-3

Формат

170х240 мм

Мова

російська

Опис книги Стратегический маркетинг 6-е издание

У книзі розкривається стратегічна роль маркетингу в економічній діяльності організацій. Викладаються такі сучасні концепції і тенденції в області маркетингу та менеджменту, як ринкова орієнтація, безперервне вивчення ринків і формалізовані методи оцінки конкурентів (бенчмаркінг), поняття міграції споживчих переваг, пропозиція виключної споживчої цінності, індивідуалізація в масштабах масового виробництва, міжфункціональне взаємодія, конкуренція з урахуванням ключових компетенцій і нові організаційні форми. Основна увага приділяється стратегії ринкової орієнтації і способам її реалізації. Книга призначена для студентів університетів, слухачів програми підготовки магістрів ділового адміністрування (MBA), практиків.

Відгуки про Стратегический маркетинг 6-е издание

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Стратегический маркетинг 6-е издание відгуки