Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг

Код товару: 4077
Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг книга купить
286 грн
286

38 людин додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

176 стр

ISBN

978-5-00057-797-4

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг

Про книгу

Перша книга про способи вирішення конфліктів між продажами і маркетингом. Від авторів суперхітів «45 татуювань менеджера» і «Номер 1».

На думку Ігоря Манна, в 90% російських компаній є конфлікт між маркетингом і продажами. Від такого конфлікту страждають і маркетинг, і продажу, і компанія в цілому.

Ігор Манн, його співавтор по книзі «Маркетингова машина» Анна Турусина і автор бестселера «45 татуювань менеджера» Максим Батиров, кілька років працював директором з продажу, об'єднали свої зусилля і написали цю книгу, яка допоможе налагодити продуктивну співпрацю маркетингу і продажів у вашій компанії .

З книги ви дізнаєтеся:

  • Які бувають конфлікти (і між ким);
  • Як їх можна згасити за допомогою організаційних заходів;
  • Як підвищити функціональну корисність обох підрозділів;
  • Як зробити їх роботу прозорою і відкритою;
  • Скільки буде коштувати кожна із запропонованих заходів, кому потрібно її доручити, у чому її мета, і скільки часу займе її виконання.

Від авторів

Ігор Манн: «У 90% російських компаній існує конфлікт між маркетингом і продажами. Співробітники маркетингу (маркетологи) незадоволені тим, що і як роблять співробітники відділу продажів (комерсанти).

Комерсанти не задоволені тим, що роблять маркетологи. Результат: страждають маркетинг, продажу, компанія.

Я і Анна Турусина (мій співавтор по цій книзі і мій партнер і наш генеральний директор в компанії "Маркетинг машина") для вирішення цієї проблеми розробили стандартне, коробочки рішення.

З 2008 року (коли з'явилося це рішення) ми змогли допомогти десяткам компаній (з якими працювали як консультанти) - але це ж крапля в морі! Щоб допомогти компаніям, які страждають від цього конфлікту, ми і написали цю книгу.

Вона коротка. У ній немає "води" - просто інструмент за інструментом. Читайте і застосовуйте інструменти, які підходять для вашої ситуації і вашої Компанії ».

Максим Батиров: «На мій погляд, маркетинг не може бути хорошим, якщо він не впливає на збільшення продажів. А маркетолог, який створив класний продукт (за його ж власним думку), не заслуговує похвали, якщо цей "класний" продукт не приніс нам додаткових грошей.

На початку 2015 року, ми зустрілися з Ігорем Манном і я з побоюванням за своє здоров'я і життя висловив таке ж точно думку краще маркетёру країни ...

Заплющивши очі в очікуванні удару від гуру, я почув слова Ігоря: "Ти маєш рацію, Максим. Маркетинг існує тільки для того, щоб впливати на результат в продажах ". У цій розмові і народилася ідея написати книгу для того, щоб у комерційних і маркетингових служб будь-якої організації була можливість погасити конфлікт, розставити правильно пріоритети в роботі і почати ефективно взаємодіяти.

Для збільшення продажів, природно! »

Для кого ця книга

Це книга для маркетеров, комерсантів, керівників відділів маркетингу і продажів, комерційних директорів.

Відгуки про Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг відгуки

Автори книги Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-mann-igor-90x120.jpg
Ігор Манн — найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За... Подробнее
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-maksim-batyrev-90x120.jpg
Максим Батирєв – відомий в СНД менеджер, бізнес-спікер, автор бестселерів "45 татуювань менеджера" та "45 татуювань продавана". Отримав ступінь Executive MBA в Інституті бізнесу та ділового... Подробнее
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-anna-turusina-90x120.jpg
Анна Турусина c 1996 по 1998 год работала региональным менеджером по продажам в компании Bongrain Export Overseas. С 1998 по 1999 год - директор по маркетингу холдинга "Родос-М". В 1999-2000 гг. -... Подробнее