Код товару: 4077 |
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Игорь Манн, Максим Батырев , Анна Турусина
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
176 стр
ISBN
978-5-00057-797-4
Формат
145х215 мм
Мова
російська
Перша книга про способи вирішення конфліктів між продажами і маркетингом. Від авторів суперхітів «45 татуювань менеджера» і «Номер 1».
На думку Ігоря Манна, в 90% російських компаній є конфлікт між маркетингом і продажами. Від такого конфлікту страждають і маркетинг, і продажу, і компанія в цілому.
Ігор Манн, його співавтор по книзі «Маркетингова машина» Анна Турусина і автор бестселера «45 татуювань менеджера» Максим Батиров, кілька років працював директором з продажу, об'єднали свої зусилля і написали цю книгу, яка допоможе налагодити продуктивну співпрацю маркетингу і продажів у вашій компанії .
Ігор Манн: «У 90% російських компаній існує конфлікт між маркетингом і продажами. Співробітники маркетингу (маркетологи) незадоволені тим, що і як роблять співробітники відділу продажів (комерсанти).
Комерсанти не задоволені тим, що роблять маркетологи. Результат: страждають маркетинг, продажу, компанія.
Я і Анна Турусина (мій співавтор по цій книзі і мій партнер і наш генеральний директор в компанії "Маркетинг машина") для вирішення цієї проблеми розробили стандартне, коробочки рішення.
З 2008 року (коли з'явилося це рішення) ми змогли допомогти десяткам компаній (з якими працювали як консультанти) - але це ж крапля в морі! Щоб допомогти компаніям, які страждають від цього конфлікту, ми і написали цю книгу.
Вона коротка. У ній немає "води" - просто інструмент за інструментом. Читайте і застосовуйте інструменти, які підходять для вашої ситуації і вашої Компанії ».
Максим Батиров: «На мій погляд, маркетинг не може бути хорошим, якщо він не впливає на збільшення продажів. А маркетолог, який створив класний продукт (за його ж власним думку), не заслуговує похвали, якщо цей "класний" продукт не приніс нам додаткових грошей.
На початку 2015 року, ми зустрілися з Ігорем Манном і я з побоюванням за своє здоров'я і життя висловив таке ж точно думку краще маркетёру країни ...
Заплющивши очі в очікуванні удару від гуру, я почув слова Ігоря: "Ти маєш рацію, Максим. Маркетинг існує тільки для того, щоб впливати на результат в продажах ". У цій розмові і народилася ідея написати книгу для того, щоб у комерційних і маркетингових служб будь-якої організації була можливість погасити конфлікт, розставити правильно пріоритети в роботі і почати ефективно взаємодіяти.
Для збільшення продажів, природно! »
Це книга для маркетеров, комерсантів, керівників відділів маркетингу і продажів, комерційних директорів.