Код товару: 1822 |
9 людин додали у Вишлист
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Григорий Трусов
Видавництво: Эксмо
Обкладинка
М'яка
К-ть сторінок
256 стр
ISBN
5-699-39644-3
Формат
170х215 мм
Мова
російська
Книга являє собою найбільш повне і системне виклад теоретичних напрацювань і практики маркетингу консультанта з досвідом більш ніж 200 успішних проектів в Росії і за кордоном: SONY, SUN Interbrew, BORK, PIO Global, Golden Palace, American Express, СПС "Гарант", Промет. У ній дається аргументоване уявлення про те, чому багато хто з методик західного ринку не підходять для російського бізнесу, яким чином їх варто правильно застосовувати і як інтерпретувати результати. Ця книга повинна дати керівнику компанії логіку маркетингу, а головне - реальний і практично застосовний інструментарій управління маркетинговою діяльністю організації в російських реаліях.