Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Реклама. Теория и практика

Код товару: 904
Код товару: 904
292 грн
292

1 людина додала у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

512 стр

ISBN

978-5-496-00114-4

Формат

170x240 мм

Мова

російська

Опис книги Реклама. Теория и практика

Видання являє собою підручник нового покоління. Його автори: професор, який має великий практичний досвід рекламної діяльності, і керівник найбільшого рекламного агентства, який активно викладає в університеті. Це дозволило розглянути проблеми реклами комплексно та системно.

У книзі Е.Ромата і Д.Сендерова проведено глибокий і всебічний аналіз такої динамічної, швидко трансформується сфери людської діяльності, як реклама. Детально вивчаються рекламні комунікації та їх основні елементи, процеси формування рекламного звернення і вибір каналів розповсюдження даного вірусу, значна увага приділяється проблемам і перспективам рекламного менеджменту.

Підручник призначений для студентів економічних вузів, які вивчають маркетинг, менеджмент, паблік рилейшнз. Велика кількість ілюстративного матеріалу, прикладів з вітчизняної та зарубіжної практики роблять цю книгу корисною для фахівців, що працюють в рекламному бізнесі.

Відгуки про Реклама. Теория и практика

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Реклама. Теория и практика відгуки

Автори книги Реклама. Теория и практика

Дмитрий Сендеров
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/avtor-dmitrij-senderov-90x120.jpg
Дмитрий Сендеров — руководитель и совладелец одного из крупнейших рекламных агентств в России Strong, входящего в ТОП-20 ведущих агентств. Среди его клиентов: Microsoft, Bridgestone, Mary Kay,... Подробнее