Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Реальный российский маркетинг. Как теории применять на практике

Код товару: 1639
Реальный российский маркетинг. Как теории применять на практике книга купить

Автор: Николай Терещенко

Видавництво: Эксмо
Код товару: 1639
240 грн
240

8 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Николай Терещенко

Видавництво: Эксмо

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

272 стр

ISBN

978-5-699-27634-9

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Реальный российский маркетинг. Как теории применять на практике

Ця книга про те, як застосовувати теорію маркетингу на практиці в умовах зростаючого бізнесу. Її автори - російські маркетологи-практики - поділяться багатим досвідом отримання бажаного результату в умовах обмеженості ресурсів, навчать діяти не навмання, а з використанням накопиченого досвіду. У книзі дані класичні стратегії розвитку бізнесу і показано на реальних прикладах, яких успіхів можуть домогтися компанії, які взяли їх на озброєння.
Автори переконливо доводять, що ринок - це, перш за все, люди. А маркетинг - це мистецтво взаємодії людей один з одним. Продавців і покупців. Начальників і підлеглих. Рекламістів і цільової аудиторії. Потрібно лише володіти прийомами, які дозволять налагодити це взаємодія з найкращим результатом для вашої компанії.

Книга написана легким, доступною мовою і буде цікава не тільки професіоналам - керівникам та менеджерам з маркетингу малих і середніх фірм, а й студентам, які навчаються за відповідними спеціальностями.

Відгуки про Реальный российский маркетинг. Как теории применять на практике

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Реальный российский маркетинг. Как теории применять на практике відгуки

Автори книги Реальный российский маркетинг. Как теории применять на практике

Николай Терещенко
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-nikolaj-tereshhenko-90x120.jpg
Директор по маркетингу ОАО "НБД-Банк", председатель правления АНО "Центр маркетинговых исследований и коммуникаций", председатель оргкомитета проекта "Лидер года. Малый и средний бизнес".