Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Признания мастера ценообразования. Как цена влияет на прибыль, выручку, долю рынка, объем продаж и выживание компании

Код товару: 79070

Автор: Герман Симон

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 79070
Ціна формується
0

11 людей додали у Вишлист

Скоро у продажу
Дата надходження поки не відома

Автор: Герман Симон

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

199 стр

ISBN

978-5-905641-29-9

Вага

570 г

Мова

російська

Опис книги Признания мастера ценообразования. Как цена влияет на прибыль, выручку, долю рынка, объем продаж и выживание компании

У самих різних життєвих ситуаціях нам доводиться приймати рішення - на що витрачати гроші і час або як переконати інших витратити свої гроші і час. Це і є основний сенс ціноутворення. Ціна - то «місце», де зустрічаються цінність і гроші. Це найпотужніший і поширений фактор економіки в повсякденному житті кожної людини - і при цьому один з найменш вивчених.

Формула успішного ціноутворення більше нагадує рецепт екзотичного коктейлю. Це суміш психології, економіки, стратегії, методів, стимулів і заохочень, приправлених математикою. В результаті менеджери розбавляють коктейль здогадками, інтуїтивними відчуттями і загальними правилами або взагалі виключають ті категорії, які їм не зрозумілі. Звичайно, напій виходить солодше, проте втрачає насичений смак і аромат, необхідний для того, щоб вплинути на клієнта і на бізнес. Більше 40 років Симон присвятив тому, щоб зробити цей «коктейль» більш ефективним, практичним і приємним для менеджерів і управлінців будь-індустрії.

Всесвітньо відомий експерт по ціноутворенню і довірений консультант топ-менеджерів Fortune 500, Герман Симон точно знає, про що говорить. Він досконально вивчив ціноутворення. За своє життя він пройшов шлях від сільських фермерських ринків до найпрестижнішої наукової кар'єри та професії підприємця і консультанта великих компаній по всьому світу.

І на протязі всього шляху він навчався - у володарів Нобелівської премії і провідних гуру в області менеджменту. Він навчив багатьох топ-менеджерів використовувати ціноутворення для того, щоб створювати нові ринки, розширювати бізнес і забезпечувати собі довгострокову конкурентну перевагу. Крім того, він засвоїв кілька непростих особистих уроків про те, що таке цінність, як люди сприймають її і як з неї отримують прибуток.

У «Визнаннях майстра ціноутворення» зібрані кращі поради та принципи, що охоплюють всі інгредієнти цінового коктейлю, причому є, зрозуміло і цікаво - щоб вам захотілося детально вивчити цю тему. Ви побачите ціноутворення в абсолютно новому світлі.

Ця професійна книга рекомендована Міжнародною школою бізнесу IBS-Plekhanov і Російською Гільдією Маркетологів і призначена для підприємців і фахівців у сфері продажів, але буде також корисна викладачам і студентам, що вивчають маркетинг і менеджмент, як джерело практичних рішень і нестандартних підходів у встановленні цін на продукцію компаній .

Герман Симон входить до п'ятірки найбільш авторитетних фахівців в світі в області маркетингу, ціноутворення, продажів і менеджменту нарівні з Пітер Друкер, Фредмунд Маліком, Майклом Портером і Філіпом Котлером, є главою найбільшої консалтингової компанії Simon-Kucher Partners Strategy Marketing Consultant, яку ведуть бізнес-журнали Німеччини оцінюють вище McKinsey і Boston Consulting Group.

Відгуки про Признания мастера ценообразования. Как цена влияет на прибыль, выручку, долю рынка, объем продаж и выживание компании

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Признания мастера ценообразования. Как цена влияет на прибыль, выручку, долю рынка, объем продаж и выживание компании відгуки

Автори книги Признания мастера ценообразования. Как цена влияет на прибыль, выручку, долю рынка, объем продаж и выживание компании

Герман Симон
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors4/avtor-german-simon-90x120.jpg
Авторитетнейший эксперт в мире по ценообразованию, который входит в пятерку самых признанных специалистов в области менеджмента наравне с Питером Друкером, Фредмундом Маликом, Майклом Портером и... Подробнее