Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Private labels. Новые конкуренты традиционных брендов

Код товару: 2941
Код товару: 2941
410 грн
410

25 людей додали у Вишлист

На складі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

256 стр

ISBN

978-5-9614-5369-0

Формат

170х240 мм

Вага

450 г

Мова

російська

Опис книги Private labels. Новые конкуренты традиционных брендов

Роздрібні компанії і їх Private labels, тобто власні торгові марки, завойовують нові ніші на ринку. Але виробники традиційних брендів як і раніше створюють стратегії, засновані на віджилих міфах і уявленнях про власні марках роздрібних мереж. Якщо виробники традиційних брендів не хочуть програти, їм життєво необхідний зовсім інший підхід.

Автори книги розвінчують стійкі міфи про марках роздрібних мереж, описують нові, багаторівневі стратегії, які роздрібні мережі використовують відносно власних марок, і пропонують виробникам розробити ефективні заходи у відповідь. Автори закликають виробників прийняти кинутий виклик і йти в атаку!

Заснована на дослідженні емпіричного матеріалу, зібраного в різних країнах світу, і на безпрецедентному огляді думок споживачів і аналізі статистики книга містить стратегії дій і виробників, і торгових мереж. Автори надають інструментарій, який допоможе успішно конкурувати - або співпрацювати - з постачальниками товарів під марками роздрібних мереж; пояснюють, чому зараз виробники традиційних брендів повинні зважати на марками роздрібних мереж.

Книга буде цікава керівникам виробничих і торгових компаній, маркетологам, експертам. Читачі знайдуть в книзі багато цікавих фактів про відомих магазинах і товарах.

Відгуки про Private labels. Новые конкуренты традиционных брендов

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Private labels. Новые конкуренты традиционных брендов відгуки

Автори книги Private labels. Новые конкуренты традиционных брендов

Ян-Бенедикт Стенкамп
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor2/jan-benedikt-stenkamp-90x120.jpeg
Заслуженный профессор маркетинга от фонда К. Нокса Мэсси, председатель отделения маркетинга бизнес-школы Кинэн-Флэглер в Университете Северной Каролины в Чейпел-Хилл. Он одновременно является... Подробнее