Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 1608 |
12 людей додали у Вишлист
Автор: Инна Алексеева, Татьяна Гуляева
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
208 стр
ISBN
978-5-91657-491-3
Формат
145х215 мм
Мова
російська
«Ех, якби я тільки знав все це з самого початку!», - часто з прикрістю помічають PR-фахівці. Дійсно, щоб зрозуміти, як успішно займатися PR, раніше доводилося набивати безліч шишок. Так було до сьогоднішнього дня.
Ви тримаєте в руках неймовірно корисну книгу. «PR високого польоту» дасть Вам потужний поштовх у нелегкій роботі з просування топ-менеджерів компанії. Також книга є універсальним довідником по щодня використовуваним PR-інструментів. Автори, маючи багатий досвід роботи в російській PR середовищі, зібрали для Вас найефективніші інструменти і важливі інструкції в цій книзі. Тому вона буде корисна як новачкам, так і професіоналам.
Книга адресована не тільки фахівцям з PR, маркетингу, комунікацій, а й топ-менеджерам компаній, які розуміють, що публічність може бути переведена в прибуток, але самі поки не володіють інструментами PR. Книга буде корисна студентам, які навчаються маркетингу або зв'язках з громадськістю, тому що, на нашу думку, PR керівників - одне з найцікавіших і прибуткових напрямків маркетингу.
Тому що російською мовою тема PR топ-менеджерів поки не розкрита. Взагалі. В процесі роботи над цією книгою автори виявили: багато піарники загрузли в побудові відносин із засобами масової інформації, абсолютно забувши про те, що в PR є багато всього іншого, більш запального. Інна Алексєєва та Тетяна Гуляєва вирішили нагадати.
У книзі розглянуті чотири цільових аудиторії, з якими топ-менеджерам найчастіше доводиться мати справу: ЗМІ (другий розділ), партнери (третя), інвестори (четверта) та співробітники (п'ята). Таким чином, кожна глава цієї книги присвячена окремим PR-інструментів - в залежності від цільової аудиторії, для роботи з якою вони призначені. Ще можна було б розглянути, як топ-менеджери будують відносини з владою, які інструменти їм в цьому допомагають, але ми вирішили не робити цього: чим далі бізнес від влади, тим більше керівники думають про самому бізнесі. Зате в книгу «PR високого польоту» додано пара важливих розділів: про роботу під час криз (шоста) і про командну роботу в PR (сьома).
В кінці глав наведено «сухий залишок» - перераховані основні думки і сформульовані тези для тих, у кого немає часу на докладне вивчення матеріалу (в першу чергу це керівники компаній). Крім того, «сухий залишок» може бути використаний в якості ярлика-нагадування для швидкого доступу до необхідної вам інформації.