Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

PR высокого полета. Как сделать из топ-менеджера звезду

Код товару: 1608
Код товару: 1608
240 грн
240

12 людей додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

208 стр

ISBN

978-5-91657-491-3

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги PR высокого полета. Как сделать из топ-менеджера звезду

Про книгу «PR високого польоту»

«Ех, якби я тільки знав все це з самого початку!», - часто з прикрістю помічають PR-фахівці. Дійсно, щоб зрозуміти, як успішно займатися PR, раніше доводилося набивати безліч шишок. Так було до сьогоднішнього дня.
Ви тримаєте в руках неймовірно корисну книгу. «PR високого польоту» дасть Вам потужний поштовх у нелегкій роботі з просування топ-менеджерів компанії. Також книга є універсальним довідником по щодня використовуваним PR-інструментів. Автори, маючи багатий досвід роботи в російській PR середовищі, зібрали для Вас найефективніші інструменти і важливі інструкції в цій книзі. Тому вона буде корисна як новачкам, так і професіоналам.

Для кого ця книга

Книга адресована не тільки фахівцям з PR, маркетингу, комунікацій, а й топ-менеджерам компаній, які розуміють, що публічність може бути переведена в прибуток, але самі поки не володіють інструментами PR. Книга буде корисна студентам, які навчаються маркетингу або зв'язках з громадськістю, тому що, на нашу думку, PR керівників - одне з найцікавіших і прибуткових напрямків маркетингу.

Чому ми вирішили написати цю книгу

Тому що російською мовою тема PR топ-менеджерів поки не розкрита. Взагалі. В процесі роботи над цією книгою автори виявили: багато піарники загрузли в побудові відносин із засобами масової інформації, абсолютно забувши про те, що в PR є багато всього іншого, більш запального. Інна Алексєєва та Тетяна Гуляєва вирішили нагадати.

Як читати цю книгу

У книзі розглянуті чотири цільових аудиторії, з якими топ-менеджерам найчастіше доводиться мати справу: ЗМІ (другий розділ), партнери (третя), інвестори (четверта) та співробітники (п'ята). Таким чином, кожна глава цієї книги присвячена окремим PR-інструментів - в залежності від цільової аудиторії, для роботи з якою вони призначені. Ще можна було б розглянути, як топ-менеджери будують відносини з владою, які інструменти їм в цьому допомагають, але ми вирішили не робити цього: чим далі бізнес від влади, тим більше керівники думають про самому бізнесі. Зате в книгу «PR високого польоту» додано пара важливих розділів: про роботу під час криз (шоста) і про командну роботу в PR (сьома).
В кінці глав наведено «сухий залишок» - перераховані основні думки і сформульовані тези для тих, у кого немає часу на докладне вивчення матеріалу (в першу чергу це керівники компаній). Крім того, «сухий залишок» може бути використаний в якості ярлика-нагадування для швидкого доступу до необхідної вам інформації.

Відгуки про PR высокого полета. Как сделать из топ-менеджера звезду

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


PR высокого полета. Как сделать из топ-менеджера звезду відгуки

Автори книги PR высокого полета. Как сделать из топ-менеджера звезду

Инна Алексеева
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-inna-alekseeva-90x120.jpg
Окончила с отличием факультет журналистики Новосибирского государственного университета, затем там же философский факультет. Стажировалась в области социологии, PR и журналистики в Нидерландах,... Подробнее
Татьяна Гуляева
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-tatjana-guljaeva-90x120.jpg
Окончила с отличием факультет иностранных языков Московского государственного университета им. М.В.Ломоносова. Проходила обучение в Лондонской школе PR, Дипломатической академии МИД, Открытом... Подробнее