Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Партизанский маркетинг в туризме

Код товару: 424
Код товару: 424
249 грн
249

25 людей додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

224 стр

ISBN

978-5-91657-419-7

Формат

145х215 мм

Вага

336 г

Мова

російська

Опис книги Партизанский маркетинг в туризме

Про що ця книга

Ця книга присвячена особливостям туристичного бізнесу. У ній розповідається про те, як зробити турагентство прибутковим і при цьому нести мінімальні витрати на його просування. Автор - практик - щедро ділиться з колегами корисними рекомендаціями, і відповідає на актуальні питання: з чого почати свою справу, як планувати ефективну роботу, правильно вибрати і оформити офіс, зібрати навколо себе однодумців, спілкуватися з клієнтами і, нарешті, отримувати хороший дохід.

Для кого ця книга

Книга для власників і директорів турагенств, а також менеджерів і маркетологів, що працюють в сфері туризму.

Фішка книги

Книга написана просто і дохідливо. Практичні поради, які в ній містяться, ілюструються реальними прикладами та коментарями.

Відгуки про Партизанский маркетинг в туризме

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Партизанский маркетинг в туризме відгуки

Автори книги Партизанский маркетинг в туризме

Александр Шнайдерман
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-aleksander-shnajderman-90x120.jpg
Александр Шнайдерман — бизнес-тренер с более чем 25-летним опытом работы в различных сферах, включая туризм. Ведет проект «Партизанский маркетинг в туризме» в социальной сети «ВКонтакте».