Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Партизанские продажи. Как увести клиента у конкурентов

Код товару: 376
1
Партизанские продажи. Как увести клиента у конкурентов книга купить

Автор: Мурат Тургунов

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 376
250 грн
250

27 людей додали у Вишлист

| 1
Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Мурат Тургунов

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

200 стр

ISBN

978-5-9614-4316-5

Формат

170х215 мм

Вага

294 г

Мова

російська

5.00 5 1

Опис книги Партизанские продажи. Как увести клиента у конкурентов

Цитата
«В умовах жорсткої конкурентної боротьби продавцеві постійно потрібно освоювати нові методи роботи - і чим незвичніше вони будуть, тим більше прибутку принесуть».
Мурат Тургунов

Про що книга
Звідки брати клієнтів? Є два шляхи: переманити їх у конкурентів або виростити нових. Другий варіант дуже довгий, дорогий і ризикований. Залишається перший - почати війну за клієнтів. І в цій війні партизанські методи продажів приносять найбільший прибуток швидше за все.

Чому книга гідна прочитання
• Автор ділиться власною методикою низкобюджетного підвищення продажів.
• Прочитавши цю книгу, ви навчитеся проводити конкурентну розвідку, виходити на осіб, які приймають рішення, та проводити з ними переговори, правильно себе позиціонувати, а також настільки удосконалите свої навички продавця, що кожен з якого переманили у конкурента клієнтів призведе до вас ще кількох.
• Книга безцінна для кожного менеджера з продажу, який не живе в ілюзіях і не чекає, поки клієнти самі до нього прийдуть.

«У століття жорсткої конкурентної боротьби і корпоративних воєн за клієнтів і їхні гаманці книга Мурата Тургунова« Партизанські продажу »може служити покроковим керівництвом до того, щоб не тільки не програти своїм конкурентам, а вийти з боротьби переможцем, одночасно роблячи своїх клієнтів набагато успішніше. Настійно рекомендую книгу професійним продавцям, кожному керівнику відділу продажів і комерційному директору. »
Андрій Парабелум, автор понад десятка бестселерів

«Книга навчить проводити аналіз конкурентів, працювати з ЛПР і його командою, підготує вас до презентації і дасть поради по утриманню ваших клієнтів. Окреме спасибі автору за чотири категорії продавців. У них легко дізнатися свій тип, зробити висновки, встановити / переглянути свої цілі і рухатися тільки вперед! Після прочитання книги від вас потрібно тільки одне - бажання! »
Наталія Годжаева, директор департаменту по роботі з клієнтами порталу Superjob.ru

«Дуже цікаво і легко написана. Вважаю, що дана книга являє собою покрокову інструкцію по завоюванню клієнта. Безперечно, буде настільною книгою як для починаючих менеджерів з продажу, так і для тих, хто хоче зробити систематизацію своїх знань і навичок в даній професії. » Олексій Молодих, директор з розвитку Керуючої компанії «Вісма» ( «Шаянська»)

«Книга відрізняється конкретними, застосовними на практиці радами. Є безліч прикладів, сценаріїв поведінки, виграшних для кожного продавця фраз, які можна вже сьогодні застосовувати в своїй роботі. І що, на мій погляд, важливо, позначений вектор поведінки успішного комерсанта: «Якщо ви будете вести себе як ділова людина, а не як продавець, у вас є шанс дістатися до ЛПР». »
Оксана Скакун, головний редактор журналу «Комерційний директор»

«Книга« Партизанські продажу »присвячена найсильнішому інструменту - інтелектуальному переконання. Ну і найголовніше, що я відчував, прочитавши книгу - це не тільки те, що я дізнався багато нових прийомів, а то, що книга заряджає позитивними емоціями, після чого хочеться йти на переговори і стати кращим продавцем. Імпонує те, що сам автор має великий досвід в продажах. Спасибі йому за чудову книгу! »
Дмитро Леонов, партнер компанії Stanton Chase International

«Автору книги« Партизанські продажу »Мурату Тургунова вдалося знайти золоту середину в стилі викладу, між професійно точним викладом і доступністю для« чайників ». Інструменти і технології, описані в книзі, несуть в собі практичну користь. А в описі типів продавців я дізналася і себе, що дозволить в майбутньому ефективніше використовувати технології, описані в даній книзі. »
Ільсіяр Бакаєва, керівник московської філії ДК «Ангели Айті»

«Настільна книга менеджера з продажу. Тут зібрані дуже корисні поради і знання, за допомогою яких сходження по кар'єрних сходах буде відбуватися набагато швидше. » Дмитро Жирний, комерційний директор компанії« Пріосколье »

«Якби я тільки починала продавати або ж у мене було мінімум досвіду, я б почерпнула безліч корисних ідей і прикладів. Практичні книги пишуть практики, у яких за спиною власний досвід. »
Василина Абу-Навас, співвласниця об'єднання «Практик», консультант

Хто автор
Мурат Тургунов - бізнес-консультант і «граючий тренер» в сфері продажів в конкурентному середовищі, партнер ряду компаній. Має досвід в продажах більше 15 років. Автор книг «Анти-Наполеон. Як робити кар'єру »і« Східний продавець. Мистецтво продажів ».

Детальніше про автора можна прочитати на сайті www.turgunov.ru

Ключові поняття
Партизанські продажу, малобюджетні способи підвищити продажі, продаж ЛПР, конкурентного розвідка.

Огляд книги Партизанські продажу

Відгуки про Партизанские продажи. Как увести клиента у конкурентов

5.00 / 5

5 зірок

1

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Партизанские продажи. Как увести клиента у конкурентов відгуки

Автори книги Партизанские продажи. Как увести клиента у конкурентов

Мурат Тургунов
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-marat-turgunov-90x120.png
Мурат Тургунов - бизнес-консультант и «играющий тренер» в сфере продаж в конкурентной среде, партнер ряда компаний. Имеет опыт в продажах более 15 лет. Автор книг «Анти-Наполеон. Как делать... Подробнее