Великий розпродаж книжок
Код товару: 458 |
Великий розпродаж книжок
21 людина додала у Вишлист
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Дов Сайдман
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
М'яка
К-ть сторінок
400 стр
ISBN
978-5-91657-540-8
Формат
170х215 мм
Вага
512 г
Мова
російська
Дов Сайдман викладає в своїй книзі, здавалося б просту, але разом з тим дуже мудру і слушну думку. В умовах современого гіперсвязанного світу стало важливим не те, що роблять компанії (продукти, інновації, бізнес-процеси легко копіюються), а то, як вони це роблять - як взаємодіють з клієнтами, партнерами, підлеглими. Саме поведінка, системи цінностей (ваші і вашої компанії) визначають сьогодні успіх.
Дов Сайдман, автор «як-концепції» наводить безліч цікавих фактів, прикладів з життя і бізнесу, розглядає результати досліджень, розбирає думки видатних лідерів сучасності та на їх основі детально пояснює своє бачення - як правильно робити то, що ми робимо, щоб домогтися успіху в бізнесі і в життя.
Для власників бізнесу, керівників та менеджерів, які дбають не про сьогохвилинних прибутки, а про довгостроковому успіху.
Ця книга торкається питань етичного менеджменту, яким в Росії приділяють, до жаль, поки мало уваги. Ми сподіваємося, що ідеї Дова Сайдмана допоможуть багатьом задуматися про тому, як слід чинити в бізнесі і в життя.
Концепція автора отримала широке визнання в США. Ми випускаємо переклад вже другого, доповненого видання - з передмовою Білла Клінтона.
Цю книгу рекомендують колумніст, автор знаменитого бестселера «Плоский світ» Томас Фрідман, лауреат Нобелівської премії з літературі Елі Візель, екс-глава McDonald's Джим Скіннер і багато інших видатних бізнес-лідери та мислителі.
Як ми все бачимо і знаємо - і про що йдеться на сторінках цієї книги, - найцінніші інновації XXI століття несуть з собою не тільки нові продукти, послуги, навички, нові моделі ведення бізнесу і нові стратегії, але і нові способи створення цінностей - через нашу поведінку, як приватне, так і корпоративне; це так звані як-інновації, або нові способи робити то, що ми робимо. Люди і організації, нездатні впоратися з цим викликом, залишаться позаду. Чи вийдуть вперед лише ті, хто розуміє, що найкращий і, безумовно, самий надійний шлях до успіху в цих кардинально нових умовах лежить не тільки через природний талант і вміння, але і через правильна поведінка. Попереду будуть ті, хто опанує мистецтвом як: як правильно робити то, що ми робимо. Дана книга покликана пролити світло на силу і можливості цієї простої з увазі ідеї.