Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Мобильный маркетинг. Как зарядить свой бизнес в мобильном мире

Код товару: 970
Мобильный маркетинг. Как зарядить свой бизнес в мобильном мире книга купить

Автор: Леонид Бугаев

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 970
143 грн
143

16 людей додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Леонид Бугаев

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

214 стр

ISBN

978-5-9614-2222-1

Формат

170х215 мм

Вага

410 г

Мова

російська

Опис книги Мобильный маркетинг. Как зарядить свой бизнес в мобильном мире

Цитата

Книга Леоніда Бугаєва розповідає про маркетинг в новому мобільному світі. Ідеї ​​про мобільних маркетингових комунікаціях будуть однаково корисні і досвідченим менеджерам, і власникам стартапів.

Володимир Долгов, генеральний директор Google Russia

Мобільні пристрої оточують нас з усіх боків, тому для підприємця вкрай важливі знання, що дозволяють запустити свій бізнес і в мобільному світі. Ця книга якраз представляє потрібні знання в компактній і простий для сприйняття формі.

Микола Прянишников, президент Microsoft Росія

Про що книга «Мобільний маркетинг: Як зарядити свій бізнес в мобільному світі»

Мобільний телефон - одне з найважливіших пристроїв для сучасної людини. Багато з нас швидше погодяться втратити свій гаманець, ніж мобільник - настільки вагоме місце він займає в нашому житті і разом з ним - всі види взаємодії один з одним, які надав нам мобільний Інтернет.

Немає такого сектора, на який тотальна мобілізація не чинила б впливу. Вже почалося формування людей нового типу - мобільних споживачів інформації. Яким чином компанії можуть зробити процес комунікації з ними найбільш ефективним? Що потрібно робити, щоб використовувати мобільний маркетинг для збільшення продажів ваших товарів і послуг? На всі ці питання ви знайдете відповіді в книзі авторитетного фахівця з мобільних технологій Леоніда Бугаєва.

Чому книга «Мобільний маркетинг» гідна прочитання

  • Прочитавши цю книгу, ви навчитеся користуватися безліччю ультрасучасних маркетингових інструментів, що дозволить вам підвищити впізнаваність бренду і лояльність споживачів, залучити клієнтів в комунікацію з брендом, домогтися максимально точного таргетингу і багаторазово посилити ефективність традиційних маркетингових каналів.
  • Ви дізнаєтеся нюанси роботи з усіма ключовими елементами мобільного маркетингу:
  1. розсилка SMS, MMS, e-mail;
  2. мобільні додатки;
  3. мобільні сайти;
  4. мобільний пошук і мобільна реклама;
  5. мобільні сервіси;
  6. мобільні версії соціальних мереж;
  7. відео в мобільних пристроях;
  8. доповнена реальність;
  9. QR- і штрих-коди.
  • Ви зможете використовувати всі переваги мобільного маркетингу:
  • доступність: 24 години на добу, 7 днів на тиждень;
  • персоніфікований контакт;
  • інтерактивність, миттєвий відгук;
  • адресність, фокусування на цільовій аудиторії;
  • мультимедійність;
  • технологічність, можливість онлайн-контролю.

Для кого ця книга

Книга призначена для власників і керівників бізнесу, співробітників рекламних агентств і менеджерів з маркетингу.

Автор

Леонід Бугаєв - експерт в області мобільних технологій, підприємець, креативний директор і співвласник цифрового рекламного агентства Nordic Agency AB (Москва-Стокгольм). Є засновником Академії експертів (Academy1.ru), мета якої - допомогти фахівцям заробляти на своїх знаннях і запускати нові проекти в Інтернеті.

Член журі конкурсів, присвячених розвитку стратап, автор численних виступів на тему мобільного маркетингу. Останні 15 років займається виключно інтернет-проектами.

Відгуки про Мобильный маркетинг. Как зарядить свой бизнес в мобильном мире

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Мобильный маркетинг. Как зарядить свой бизнес в мобильном мире відгуки

Автори книги Мобильный маркетинг. Как зарядить свой бизнес в мобильном мире

Леонид Бугаев
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-leonid-bugaev-90x120.jpg
Эксперт в области мобильных технологий, предприниматель, креативный директор и совладелец цифрового рекламного агентства Nordic Agency AB (Москва-Стокгольм). Является основателем Академии... Подробнее