Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності
Акция

Новорічна книжкова хуртовина

Знижки до 80%

Дізнатись детальніше

Маркетинг в социальных медиа. Интернет-маркетинговые коммуникации

Код товару: 930

Автор: Лариса Данченок

Видавництво: Питер
Код товару: 930
Акція

Новорічна книжкова хуртовина

Знижки до 80%

Дізнатись детальніше
226 грн
136 грн
136

6 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Лариса Данченок

Видавництво: Питер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

288 стр

ISBN

978-5-496-00011-6

Формат

145х215 мм

Вага

344 г

Мова

російська

Опис книги Маркетинг в социальных медиа. Интернет-маркетинговые коммуникации

Поява технологій Web 2.0 стало відправною точкою для виникнення нової соціального середовища спілкування, що отримала назву соціальних медіа. Інтернет, змінюючи звичну природу комунікацій, неминуче впливає і на маркетинг. У книзі узагальнено досвід використання маркетингових інструментів в соціальних медіа російськими та зарубіжними компаніями, запропоновані алгоритми вирішення маркетингових завдань.

Книга адресована студентам вузів, які навчаються інноваційним технологіям маркетингу; фахівцям в області маркетингу в соціальних медіа; фахівцям компаній, чия цільова аудиторія знаходиться в соціальних медіа.

Посібник відповідає дисциплінам "Маркетинг в соціальних медіа", "Інноваційні маркетингові комунікації", "Інтернет-маркетингові комунікації".

Відгуки про Маркетинг в социальных медиа. Интернет-маркетинговые коммуникации

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Маркетинг в социальных медиа. Интернет-маркетинговые коммуникации відгуки

Автори книги Маркетинг в социальных медиа. Интернет-маркетинговые коммуникации

Лариса Данченок
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Доктор экономических наук, профессор, почетный работник высшего образования, директор Института менеджмента, заведующая кафедрой маркетинга и коммерции Института менеджмента Московского... Подробнее