Код товару: 68 |
4
|
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Дамир Халилов
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
240 стр
ISBN
978-5-91657-759-4
Формат
14,5 х 21,7
Вага
320 г
Мова
російська
Маркетинг в соціальних мережах як напрямок, відомий під абревіатурою SMM, набув величезної популярності після перетікання великих фінансових потоків в віртуальний світ. Для маркетологів великою проблемою став пошук гідної інформації, але у неї є гарне рішення - книга Даміра Халілова «Маркетинг в соціальних мережах», адаптована під особливості пострадянського простору.
Автор є провідним фахівцем у цій галузі, не перший рік отримуючи корисні навички на практиці. Книга позиціонується як детальне керівництво, в якому мінімум теорії про SMM і максимум корисної інформації. Всі дані мають під собою доказову базу - кейси, покрокові інструкції та рекомендації побудовані на вивченому досвіді ефективних кампаній просування в рамках вітчизняного інтернет-простору.
Дамір Халілов розповідає, чому більшість зарубіжних видань по цій темі не мають великої користі на практиці - вони не враховують територіальні особливості. Наприклад, на пострадянському просторі більш популярна соціальна мережа «ВК», а ось Facebook використовується не так активно.
Купити книгу «Маркетинг в соціальних мережах» буде корисно:
Книга «Маркетинг в соціальних мережах» написана через аналіз реально існуючих компаній, тому наповнена цифрами і даними. Читаючи її, людина отримує інформацію послідовно: від основ і змісту маркетингу в соціальних мережах до керівництва по реалізації вже готового проекту. Особливою популярністю користуються авторські «15 кроків для запуску кампанії в SMM».
У книзі окремими главами описується просування на самих популярних ресурсах:
У матеріалу є маса позитивних відгуків, причому не тільки від рядових маркетологів, а й від керівників великих організацій.
Саммарі (summary) - це короткий виклад книги зі збереженням усіх основних ідей. На нашому сайті скачати їх можна абсолютно безкоштовно.