Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Маркетинг для чайников 2-е издание

Код товару: 3037
Код товару: 3037
275 грн
275

10 людин додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

352 стр

ISBN

978-5-8459-2021-8

Формат

170х240 мм

Мова

російська

Опис книги Маркетинг для чайников 2-е издание

Маркетинг існує стільки, скільки існують товарно-грошові відносини і економіка в принципі. Однак останнім часом він набуває все більшого значення. Глобалізація і доступність інформації призвели до того, що конкуренція невблаганно посилюється, і сьогодні, щоб продати товар, потрібно докласти чималих зусиль - скласти привабливе маркетингове послання, зрозуміти бажання споживачів і задовольнити їх, розробити виграшний дизайн і знайти "ключик" до кожної людини. Книга в простій і доступній формі розповідає про різні стратегії, методах і засобах маркетингу, які необхідні, щоб успішно виконати це завдання. Велика кількість порад і рекомендацій, заснованих на багатому досвіді автора, робить її схожою нема на академічний підручник, а на практичне керівництво до дії. Книга Маркетинг для "чайників" буде цікава практикуючим маркетологам, викладачам і студентам за спеціальністю "маркетинг", підприємцям і всім, хто має намір застосувати передові принципи маркетингу в своєму житті.

Відгуки про Маркетинг для чайников 2-е издание

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Маркетинг для чайников 2-е издание відгуки