Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Контент-маркетинг. Стратегии продвижения в социальных сетях

Код товару: 78630
Код товару: 78630
320 грн
320

51 людина додала у Вишлист

На складі

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

153 стр

ISBN

978-5-9614-5526-7

Формат

205х290 мм

Вага

450 г

Мова

російська

Опис книги Контент-маркетинг. Стратегии продвижения в социальных сетях

Цитата

«Якщо на роботу в соціальних мережах дивитися, як на чорно-білі баталії, багато відразу прояснюється. І книга ця допоможе вам у найголовнішому - виборі вірної стратегії для вашого бренду. Я побудував розповідь таким чином, що ви зможете знайти опис цілей, які допомагає досягти та чи інша стратегія, порівняти з тим, чого ви хотіли б домогтися самі, і вибрати для себе найбільш підходящий варіант присутності ».
Артем А. Сенаторів


Про що книга «Контент-маркетинг: Стратегії просування в соціальних мережах»

Робота в SMM нагадує шахи: тут потрібні швидкість, стратегія і тактика. На жаль, хороших фахівців в цій області так само мало, як великих шахістів, а багато компаній ведуть свої сторінки в соцмережах абияк, просто тому, що їх прийнято вести. Ця книга - найповніший, актуальний і не нудний підручник з SMM. З неї ви дізнаєтеся не тільки як наростити багатотисячну групу (це як раз нескладно), а й як перетворити її учасників в активну і лояльне ядро ​​аудиторії. Як грамотно розпланувати роботу над сторінкою, як змусити людей реагувати на ваш контент, коментувати і брати участь у всьому, що ви придумуєте, словом, як зробити так, щоб соцмережі приносили прибуток! Книга побудована на реальних прикладах і проілюстрована скриншотами з докладними поясненнями автора, що було зроблено погано, а що - добре.

Чому книга «Контент-маркетинг: Стратегії просування в соціальних мережах» гідна прочитання

  • Прочитання допомагає уникнути основних помилок, що допускаються переважною більшістю SMM-фахівців;
  • ви зможете навчитися створювати продає контент для розміщення в соцмережах, розробити власну ефективну стратегію просування і активно використовувати її в майбутньому;
  • автор наводить безліч цікавих прикладів, а ілюстрації дають можливість краще зрозуміти і закріпити в пам'яті важливу інформацію.

Відгуки про Контент-маркетинг. Стратегии продвижения в социальных сетях

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Контент-маркетинг. Стратегии продвижения в социальных сетях відгуки

Автори книги Контент-маркетинг. Стратегии продвижения в социальных сетях

Артем Сенаторов
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-artem-senatorov-90x120.jpg
Писатель, тележурналист, интернет-предприниматель, SMM-специалист. Создатель популярного сообщества «Литературный оргазм». Широко известен на просторах Сети не только под собственным именем, но и... Подробнее