Код товару: 1346 |
1
|
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Дмитрий Демин
Видавництво: Питер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
208 стр
ISBN
978-5-496-01290-4
Формат
145х215 мм
Вага
234 г
Мова
російська
Швидше за все, у вас є електронна поштова скринька (можливо, і не один). Інакше б ви не тримали в руках цю книгу. Сьогодні електронні адреси є практично у кожного другого міського жителя Росії. Але при всій зручності цього способу спілкування бізнесмени сьогодні погано уявляють, як користуватися цим інструментом для залучення клієнтів. Максимум, на що вистачає підприємців, це на завалення своїх потенційних клієнтів низькопробним спамом.
Ця книга не про спам, а про маркетинг.
Щоб отримати відданого клієнта, доведеться налагодити з ним діалог. E-mail- маркетинг один з найшвидших і масових способів налагодити такого роду спілкування. Своя розсилка схоже на власне ЗМІ, з тією різницею, що тут ви не розповідаєте світові новини, а продаєте свої товари чи послуги.
Сьогодні цей інструмент недооцінений, а тим часом 56,8% всіх продажів в західному сегменті Інтернету відбуваються саме через E-mail. При цьому E-mail маркетинг вимагає мінімальних вкладень для старту своєї розсилки, а повернення інвестицій може досягати 400%! Де ще ви бачили такий потужний спосіб рекламуватися і продавати свої послуги?
Прочитавши цю книгу до кінця, ви опануєте одним з найефективніших і надійних інструментів з пошуку та залучення клієнтів.