Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 91109 |
Автор: Ігор Манн, Анна Турусина, Екатерина Уколова
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
224 стр
ISBN
978-5-00100-647-3
Формат
145х215 мм
Мова
російська
Про книгу
Збірник інструментів маркетингу, які повинні бути «в руках» менеджерів з продажу.
Є сотні книг на тему маркетингу та продажів, але нам ще не зустрічалася книга, в якій були б перераховані всі інструменти маркетингу, які повинні бути «в руках» у менеджерів по продажах.
Ці інструменти діляться на 4 блоки:
1. інструменти, які потрібні до зустрічі з клієнтами;
2. інструменти, які використовуються на зустрічі з клієнтами;
3. інструменти, які можна / потрібно використовувати після зустрічі з клієнтами;
4. додаткові інструменти / завдання, які ще може робити маркетинг і які будуть дуже корисні відділу продажів.
Грань при рознесенні інструментів по блокам тонка, тому поділ умовний.
Наприклад, буклет потрібен і до зустрічі з клієнтами (його можна відправити в електронному вигляді або віддати на виставці), і на зустрічі з клієнтами (його можна показувати, його можна залишити клієнтові).
Кожен інструмент в цій книзі описаний за структурою, схожою на структуру книги «Маркетинг без бюджету», «Тематичний» або «Погоджено!»:
Ця книга буде неймовірно корисна для маркетеров (менеджерів і директорів з маркетингу): перед ними чек-лист того, що необхідно якомога швидше зробити для головного внутрішнього клієнта - для команди продажів.
Для менеджерів з продажу та директорів з продажів ця книга буде шпаргалкою: що попросити у відділу маркетингу, щоб робота з клієнтами проходила ефективніше і результативніше (а якщо маркетингу немає, то що потрібно зробити самостійно).
З передмови
Вступ для маркетера
Не важливо, хто ви - менеджер з маркетингу, керівник служби маркетингу або директор по маркетингу - вам потрібно якомога швидше прочитати цю книгу і знайти ті інструменти, які ви ще не робили / робите для вашої команди продажів.
Обговоріть їх з комерсантами.
Визначте пріоритети.
Починайте впроваджувати інструменти - один за іншим.
Продажі зростуть, комерсанти будуть вам дуже вдячні - ми впевнені в цьому.
Вступ для комерсанта
Не важливо, хто ви - менеджер з продажу, керівник служби маркетингу або комерційний директор - вам краще якомога швидше прочитати книгу по діагоналі.
Під час читання складіть список інструментів, які вам потрібні для більш ефективної роботи.
Якщо у вас є маркетер - обговоріть список з ним, попросіть реалізувати інструменти один за іншим.
Якщо у вас немає маркетера - найміть його або зробіть це самостійно.
Для кого ця книга
Це книга для маркетеров, менеджерів з продажу та їх керівників.