Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Инструменты маркетинга для отдела продаж «Оружие» для менеджеров по продажам до встречи с клиентами, на встрече и после встречи с ними

Код товару: 91109
360 грн
360

26 людей додали у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

224 стр

ISBN

978-5-00100-647-3

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Инструменты маркетинга для отдела продаж «Оружие» для менеджеров по продажам до встречи с клиентами, на встрече и после встречи с ними

Про книгу

Збірник інструментів маркетингу, які повинні бути «в руках» менеджерів з продажу.

Є сотні книг на тему маркетингу та продажів, але нам ще не зустрічалася книга, в якій були б перераховані всі інструменти маркетингу, які повинні бути «в руках» у менеджерів по продажах.

Ці інструменти діляться на 4 блоки:

1. інструменти, які потрібні до зустрічі з клієнтами;

2. інструменти, які використовуються на зустрічі з клієнтами;

3. інструменти, які можна / потрібно використовувати після зустрічі з клієнтами;

4. додаткові інструменти / завдання, які ще може робити маркетинг і які будуть дуже корисні відділу продажів.

Грань при рознесенні інструментів по блокам тонка, тому поділ умовний.

Наприклад, буклет потрібен і до зустрічі з клієнтами (його можна відправити в електронному вигляді або віддати на виставці), і на зустрічі з клієнтами (його можна показувати, його можна залишити клієнтові).

Кожен інструмент в цій книзі описаний за структурою, схожою на структуру книги «Маркетинг без бюджету», «Тематичний» або «Погоджено!»:

  • допомагає (як інструмент допомагає відділу продажів)
  • складність (як складно реалізувати інструмент на практиці)
  • вартість (скільки це буде коштувати грошей)
  • трудомісткість (скільки часу займе зробити той чи інший інструмент)
  • як використовувати (загальний опис застосування інструменту)
  • як зробити краще (думки, «фішки» і «родзинки», що дозволяють зробити застосування інструменту більш ефективним)
  • висновки (що вам потрібно робити після прочитання глави).

Ця книга буде неймовірно корисна для маркетеров (менеджерів і директорів з маркетингу): перед ними чек-лист того, що необхідно якомога швидше зробити для головного внутрішнього клієнта - для команди продажів.

Для менеджерів з продажу та директорів з продажів ця книга буде шпаргалкою: що попросити у відділу маркетингу, щоб робота з клієнтами проходила ефективніше і результативніше (а якщо маркетингу немає, то що потрібно зробити самостійно).

З передмови

Вступ для маркетера

Не важливо, хто ви - менеджер з маркетингу, керівник служби маркетингу або директор по маркетингу - вам потрібно якомога швидше прочитати цю книгу і знайти ті інструменти, які ви ще не робили / робите для вашої команди продажів.

Обговоріть їх з комерсантами.

Визначте пріоритети.

Починайте впроваджувати інструменти - один за іншим.

Продажі зростуть, комерсанти будуть вам дуже вдячні - ми впевнені в цьому.

Вступ для комерсанта

Не важливо, хто ви - менеджер з продажу, керівник служби маркетингу або комерційний директор - вам краще якомога швидше прочитати книгу по діагоналі.

Під час читання складіть список інструментів, які вам потрібні для більш ефективної роботи.

Якщо у вас є маркетер - обговоріть список з ним, попросіть реалізувати інструменти один за іншим.

Якщо у вас немає маркетера - найміть його або зробіть це самостійно.

Для кого ця книга

Це книга для маркетеров, менеджерів з продажу та їх керівників.

Відгуки про Инструменты маркетинга для отдела продаж «Оружие» для менеджеров по продажам до встречи с клиентами, на встрече и после встречи с ними

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Инструменты маркетинга для отдела продаж «Оружие» для менеджеров по продажам до встречи с клиентами, на встрече и после встречи с ними відгуки

Автори книги Инструменты маркетинга для отдела продаж «Оружие» для менеджеров по продажам до встречи с клиентами, на встрече и после встречи с ними

Ігор Манн
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/author-igor-mann-90x120.jpg
Ігор Манн — найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За... Подробнее
Анна Турусина
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-anna-turusina-90x120.jpg
Анна Турусина c 1996 по 1998 год работала региональным менеджером по продажам в компании Bongrain Export Overseas. С 1998 по 1999 год - директор по маркетингу холдинга "Родос-М". В 1999-2000 гг. -... Подробнее
Екатерина Уколова
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/avtor-ekaterina-ukolova-90x120.jpg
Основатель компании Oy-li, реализовала более 2000 проектов по увеличению продаж в различных областях. Ее девиз в работе: «Лучший рост — рост в 4,5 раза». Среди ее клиентов — Рамблер, EY, LifePay и... Подробнее