Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Фидбэк. Получите обратную связь!

Код товару: 1444
Код товару: 1444
340 грн
340

47 людей додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

978-5-00057-404-1

Формат

170х240 мм

Мова

російська

Опис книги Фидбэк. Получите обратную связь!

Перша в Росії книга про практику роботи зі зворотним зв'язком в бізнесі.
Це книга про важливість зворотного зв'язку з клієнтами та бізнес-партнерами. Вона написана в стилі бестселера « Без бюджету » - високий ступінь деталізації, багато історій і прикладів. І схожа на робочий зошит « Точки контакту » - керівник читає опис каналу в першій частині книги, другу частину «Як робити» читає при необхідності виконавець.
У книзі ви знайдете чітко сформульовані відповіді на всі питання про зворотний зв'язок (Навіщо компанії зворотний зв'язок? Від кого її можна отримувати? Як краще отримувати і обробляти зворотний зв'язок? Що робити з отриманою зв'язком?) І першу в діловій літературі класифікацію каналів зворотного зв'язку в зручній наочній формі.
У книзі три частини:
частина 1 «Що робити» включає в себе опис 27 інструментів;
частина 2 «Як робити» описує, «як включати» і як використовувати ці інструменти;
частина 3 «Правила роботи зі зворотним зв'язком» підкаже вам, як правильно працювати з лідамі, питаннями, подяками, ідеями і критикою, які ви отримаєте через канали зворотного зв'язку.
Вибирайте відповідні інструменти, слухайте своїх клієнтів, радуйте і дивуйте їх своєю увагою і оперативністю - і в кінцевому рахунку заробляйте більше!
Від автора
Темою клієнтоорієнтованості я займаюся з 2005 року.
Це дуже велика тема - з великою кількістю важливих і цікавих підтем.
Одна з них - зворотний зв'язок комерційної компанії зі своїми клієнтами, бізнес-партнерами та іншими цільовими аудиторіями.
Том Пітерс напередодні свого візиту в Москву в уже далекого 2012 року дав інтерв'ю ресурсу executive.ru, де у властивій йому манері заклинав компанії організувати зворотний зв'язок з клієнтами - і слухати, слухати, слухати!
Цьому і присвячена наша книга - «Тематичний: книга про правильну зворотного зв'язку».
На жаль, вітчизняні компанії не люблять і не вміють слухати своїх клієнтів - і ця книга, впевнений, навчить їх це робити правильно.
Отже, навчитеся слухати ваших клієнтів.
А для цього включите всі канали зворотного зв'язку з ними.
Книга допоможе це зробити просто і ефективно - проскануйте книгу, прочитайте опис каналів отримання зворотного зв'язку і виберіть ті, які підходять вашої компанії і вашої ситуації.
Для кого ця книга
Це книга для маркетеров і керівників малого та середнього бізнесу.

Відгуки про Фидбэк. Получите обратную связь!

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Фидбэк. Получите обратную связь! відгуки

Автори книги Фидбэк. Получите обратную связь!

Ігор Манн
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/author-igor-mann-90x120.jpg
Ігор Манн — найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За... Подробнее
Елена Золина
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Елена Золина — маркетёр и постановщик превосходного сервиса по призванию, сервисный дизайнер, в 2002 году окончила Челябинский государственный университет, факультет экономики. С 2002 по 2006 —... Подробнее