Bizlit +380995622563
Немає в наявності

E-mail маркетинг. Исчерпывающее руководство

Код товару: 63
1
Код товару: 63
270 грн
270

19 людин додали у Вишлист

| 1
Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

176 стр

ISBN

978-5-91657-712-9

Формат

14 х 21

Вага

450 г

Мова

російська

5.00 5 1

Опис книги E-mail маркетинг. Исчерпывающее руководство

Що можна зробити, щоб підвищити інтерес до вашій розсилці? Де взяти потрібну базу передплатників? Як оформити передплатну сторінку? Тут ви знайдете відповіді на всі питання по е-mail маркетингу від відомого фахівця Дмитро Кота .

Тільки діючі поради від практика. Дмитро Кот допоміг 3000 клієнтів відбудуватися від конкурентів, збільшити ефективність сайту, підвищити відгук від реклами, залучити і утримати замовників.

Чим e-mail маркетинг відрізняється від розсилки по базі легально зібраних адрес?

Розсилка - всього лише факт того, що ви відправляєте лист сотням і тисячам одержувачів. А е-mail маркетинг - регулярний процес формування відносин з допомогою електронної пошти.

В визначенні два ключових моменти: регулярність процесу і відносини.

Ключові кроки виконуються з заданої регулярністю. Мета кожного кроку - підтримати або як мінімум не зіпсувати відносини з передплатником. Тоді позитивний результат гарантований.

Давайте розберемо часту ситуацію. Ви отримали легальний спосіб адресу - хтось залишив його в обмін на збірник порад або на запис тренінгу на однією з сторінок вашого сайту. Ви підготували перший лист, корисне і цікаве, з посиланням на обіцяний бонус. Потім «зарядили» серію з десяти рекламних листів, де жорстко провокуєте передплатника на покупку. Тексти листів складені по моделі «терміново купуй».

Це не спам, вірно? Адже адресу ви отримали на законних підставах. Але і e-mail маркетингом такий підхід назвати не можна. Чи не працює він. Ні в ньому ставки на то, щоб утримати інтерес або сформувати лояльність. Що відбувається в результаті такої «килимового бомбардування»? База випалюється - люди йдуть: відписуються, заносять в спам-лист, перестають відкривати листи.

Про тому, що в розсилці потрібно регулярно продавати, пам'ятають багато. До жаль, про тому, що важливо утримувати увагу людини і підтримувати інтерес до розсилці, - забувають.

Огляд книги E-mail маркетинг

Відгуки про E-mail маркетинг. Исчерпывающее руководство

5.00 / 5


5 зірок

1

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


E-mail маркетинг. Исчерпывающее руководство відгуки

Автори книги E-mail маркетинг. Исчерпывающее руководство

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dmitrij-kot-90x120.jpg
Дмитрий Кот — известный специалист в области копирайтинга и маркетинга, директор Агентства продающих текстов. С его помощью 3000 клиентов отстроились от конкурентов, увеличили эффективность сайта,... Подробнее