Код товару: 79812 |
40 людин додали у Вишлист
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Дмитрий Турусин, Игорь Манн, Роман Тарасенко
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
144 стр
ISBN
978-5-00100-280-2
Формат
145х215 мм
Мова
російська
10 революційних інструментів маркетингу від Ігоря Манна і його партнерів. Фахівці з маркетингу, керівники компаній і підприємці, як правило, не знають про нові і революційних інструментах маркетингу. Мало хто наважується першим спробувати в своїй галузі новий або революційний інструмент маркетингу. А даремно.
Адже якщо допустити, що новий ефективний інструмент дозволить вам робити маркетинг хоча б на піввідсотка ефективніше (а це дуже песимістичний допущення) - ось вам і зростання від інновацій, ось вам і вигода від використання чогось нового!
У цій книзі Ігор Манн і його партнери по проекту Krostu зібрали 10 нових і революційних технологій, послуг, сервісів і інструментів маркетингу. Виберіть відповідний вам інструмент або сервіс (дізнайтеся про це в спеціальному розділі «Де взяти щось нове»). І почніть його використовувати.
Хай живе нове!
Для кого ця книга
Це книга для маркетеров, директорів з маркетингу, власників бізнесу.