Bizlit +380995622563
Є в наявності

Аудит продаж. Практическая инструкция для девелопера

Код товару: 78858
Код товару: 78858
680 грн
680

16 людин додали у Вишлист

На складі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

192 стр

ISBN

978-5-00100-330-4

Формат

170х240 мм

Мова

російська

Опис книги Аудит продаж. Практическая инструкция для девелопера

За 11 років роботи у авторів накопичився значний досвід - і вони знають, які системні помилки роблять співробітники і керівники відділів продажів в деволопменте. Сергій і Ганна впевнені, що їх можна уникнути, знаючи, як правильно повинен функціонувати відділ продажів. Проведення аудиту навіть власними силами підвищить культуру продажів і додасть необхідну динаміку в складний період.

На основі практики роботи з девелоперами автори створили інструкцію по тому, як швидко розібратися в ситуації і провести аналіз роботи відділу продажів, щоб при необхідності оперативно перебудувати систему або побудувати її з нуля.

Від авторів

Ми структурували книгу так, щоб дотримати певну логіку при проведенні аудиту: від зовнішніх образів до внутрішніх процесів. Тому почали з перевірки зовнішніх параметрів, таких як аудит екстер'єру та інтер'єру офісу продажів, зовнішнього вигляду співробітників і аналізу pos-матеріалів. Як театр починається з вішалки, так і відділ продажів починається з вивіски. У продажах немає дрібниць. Все має значення - не тільки в тому, що і як ми робимо, але і навіть в тому, де проходить спілкування з клієнтом.

Потім ми описали, як проводити аудит структури відділу продажів девелопера, які завдання має виконувати кожен із співробітників відділу продажів, тому що грамотно побудована структура може вирішити ряд серйозних проблем, з якими зіштовхується клієнт на етапі покупки квартири.

Далі ми перейшли до аналізу ефективності роботи відділу продажів, проаналізували бізнес-процеси, техніки роботи менеджерів з продажу. Адже те, як працюють наші продавці, має значний вплив на підсумок переговорів і тут важливі мотивація, системне навчання, тренування і контроль.

Ми завершили аудит відділу продажів аналізом роботи з партнерськими каналами, який поряд з маркетинговою активністю повинен дати нам додатковий потік клієнтів.

Оскільки ми писали цю книгу як інструкцію, то перед нами стояло два завдання. З одного боку, необхідно було позначити питання, які потрібно задавати, проводячи аудит. А з іншого - дати якісь тези і рекомендації, які показують, як вирішувати поставлені завдання. Тому в книзі ви знайдете і те, і інше.

Для кого ця книга

Ця книга буде корисна, перш за все, власнику девелоперської компанії або виконавчому директору, якому необхідно, щоб компанія була «здорова» і працювала як годинник. Директору з маркетингу та продажу (або комерційному директору) ця книга допоможе оцінювати роботу відділу продажів в розрізі існуючих бізнес-процесів і укрупнених показників діяльності співробітників. Керівник відділу продажів зможе скласти чіткий перелік того, що він повинен контролювати, щоб його відділ працював ефективно. Навіть співробітникам відділу продажів книга буде цікава, тому що в ній викладено, що будуть перевіряти і за якими критеріями оцінювати їх діяльність.

Відгуки про Аудит продаж. Практическая инструкция для девелопера

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Аудит продаж. Практическая инструкция для девелопера відгуки

Автори книги Аудит продаж. Практическая инструкция для девелопера

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-sergej-razuvaev-90x120.jpg
Сергей Разуваев - генеральный директор ГК «Маркетинг-Консультант», ведущего в Тюменской области коммуникативного агентства. Обладает уникальным опытом работы с крупными региональными холдинговыми... Подробнее
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors4/avtor-anna-shishkina-90x120.png
Анна Шишкина — руководитель Центра управления продажами ГК «Маркетинг-Консультант». За четыре года прошла путь от специалиста до руководителя отдела продаж. Основные компетенции: управление... Подробнее