Код товару: 78858 |
16 людин додали у Вишлист
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Сергей Разуваев, Анна Шишкина
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
192 стр
ISBN
978-5-00100-330-4
Формат
170х240 мм
Мова
російська
За 11 років роботи у авторів накопичився значний досвід - і вони знають, які системні помилки роблять співробітники і керівники відділів продажів в деволопменте. Сергій і Ганна впевнені, що їх можна уникнути, знаючи, як правильно повинен функціонувати відділ продажів. Проведення аудиту навіть власними силами підвищить культуру продажів і додасть необхідну динаміку в складний період.
На основі практики роботи з девелоперами автори створили інструкцію по тому, як швидко розібратися в ситуації і провести аналіз роботи відділу продажів, щоб при необхідності оперативно перебудувати систему або побудувати її з нуля.
Від авторів
Ми структурували книгу так, щоб дотримати певну логіку при проведенні аудиту: від зовнішніх образів до внутрішніх процесів. Тому почали з перевірки зовнішніх параметрів, таких як аудит екстер'єру та інтер'єру офісу продажів, зовнішнього вигляду співробітників і аналізу pos-матеріалів. Як театр починається з вішалки, так і відділ продажів починається з вивіски. У продажах немає дрібниць. Все має значення - не тільки в тому, що і як ми робимо, але і навіть в тому, де проходить спілкування з клієнтом.
Потім ми описали, як проводити аудит структури відділу продажів девелопера, які завдання має виконувати кожен із співробітників відділу продажів, тому що грамотно побудована структура може вирішити ряд серйозних проблем, з якими зіштовхується клієнт на етапі покупки квартири.
Далі ми перейшли до аналізу ефективності роботи відділу продажів, проаналізували бізнес-процеси, техніки роботи менеджерів з продажу. Адже те, як працюють наші продавці, має значний вплив на підсумок переговорів і тут важливі мотивація, системне навчання, тренування і контроль.
Ми завершили аудит відділу продажів аналізом роботи з партнерськими каналами, який поряд з маркетинговою активністю повинен дати нам додатковий потік клієнтів.
Оскільки ми писали цю книгу як інструкцію, то перед нами стояло два завдання. З одного боку, необхідно було позначити питання, які потрібно задавати, проводячи аудит. А з іншого - дати якісь тези і рекомендації, які показують, як вирішувати поставлені завдання. Тому в книзі ви знайдете і те, і інше.
Для кого ця книга
Ця книга буде корисна, перш за все, власнику девелоперської компанії або виконавчому директору, якому необхідно, щоб компанія була «здорова» і працювала як годинник. Директору з маркетингу та продажу (або комерційному директору) ця книга допоможе оцінювати роботу відділу продажів в розрізі існуючих бізнес-процесів і укрупнених показників діяльності співробітників. Керівник відділу продажів зможе скласти чіткий перелік того, що він повинен контролювати, щоб його відділ працював ефективно. Навіть співробітникам відділу продажів книга буде цікава, тому що в ній викладено, що будуть перевіряти і за якими критеріями оцінювати їх діяльність.