Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса

Код товару: 105539
Код товару: 105539
380 грн
380

4 людини додали у Вишлист

На складі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

272 стр

ISBN

978-5-00117-887-3

Формат

170х240 мм

Мова

російська

Опис книги Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса

Книга про те, що робити маркетологу в цифровому світі, і як впровадження гнучкої методології в відділи маркетингу може підвищити ефективність і задоволеність роботою. Маркетологи щосили намагаються наздогнати технологічним прогресом, що порушує традиційні способи взаємодії між покупцями і брендами.

Замість того, щоб планувати і проводити тривалі і масштабні рекламні кампанії, вони повинні оперувати значним переліком різноманітних інструментів, які постійно і стрімко змінюються.

Один з провідних фахівців із взаємодії маркетингу і технологій Скотт Брінкер розповість, як застосовувати гнучкі методології, характерні ІТ, для реалізації важливих проектів. Покаже як маркетологи, навіть не маючи технологічних навичок, можуть запозичити і застосувати багато успішних ідеї зі сфери розробки ПЗ в своїй роботі, істотно підвищивши свою ефективність в цифровому світі.

Ця книга розповість:

  • як сьогодні працювати в маркетингу, застосовуючи традиційно вважалися цифровими прийоми і методи;
  • як підтримувати гнучкість маркетингу, не втрачаючи з уваги стратегічні цілі;
  • як прискорити маркетингові експерименти, не втративши при цьому масштаб;
  • як передати більше повноважень рядовим співробітникам, які не розриваючи зв'язок між життям проекту і керівництвом.

Фішки книги:

  • введення в світ agile-маркетингу, пояснення основних концепцій ітеративного і інкрементного менеджменту, командної динаміки, моделей робочого процесу і т.д.;
  • практичні рекомендації щодо створення маркетингових програм в світі цифрового взаємодії;
  • різноманітні прийоми, що дозволяють вирішити протиріччя між інноваціями і масштабуванням, а також стратегії, завдяки яким можна уникнути багатьох проблем «складності».

Для кого ця книга

  • Книга буде корисна і досвідченим маркетологам, які прагнуть розширити свій інструментарій, і тим, хто тільки робить перші кроки в світі маркетингу.
  • Всім, хто хоче розширити кругозір і збагатити свій маркетинговий інструментарій, підвищивши шанси на успіх в світі, де все працює в ритмі цифрових технологій.
  • Для маркетологів, проджект, продакт, директорів з маркетингу, власників бізнесу.

Відгуки про Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса відгуки

Автори книги Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса

Скотт Бринкен
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Скотт Бринкер — более 20 лет работает на стыке маркетинга и программного обеспечения, редактор блога Chief Marketing Technologist. Регулярно выступает на различных мероприятиях по всему миру и... Подробнее