Метью Вілсон — мистецтвознавець, викладач і письменник. Як автора численних наукових і медійних публікацій про художню діяльність та культуру, його часто запрошують на роль екзаменатора з історії мистецтва.
Він також є автором книжок «Символи в мистецтві» (2020) і «Прихована мова символів» (2022), що вийшли друком у видавництві Thames & Hudson.
The Hidden Language of Symbols
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Стимулюючий ресурс, який веде читачів через найважливіші символи з історії мистецтва, що охоплює багато цивілізацій і століть, розкриваючи спільну спадщину глобальної візуальної мови. Прихована мова символів охоплює широкий вибір візуальної культури та мистецтва під єдиною темою: символи.
Наше повсякденне життя, яке часто не видно відразу, рясніє різноманітними символами, від національних емблем до емодзі, алегорій до логотипів, усі з яких мають захоплюючу історію. Ця захоплююча ілюстрована розповідь про сорок вісім ключових символів світової історії мистецтва, організована за чотирма всеохоплюючими темами — влада, віра, надія та невизначеність, призначена для відвідувачів музеїв, любителів мистецтва в кріслах або будь-кого, хто хоче зрозуміти історію свого візуального середовища з незвичайної та творчої точки зору.
Спираючись на художні приклади з уявного, природного, фізичного та релігійного світів, від драконів до орлів, від метеликів до лабіринтів і веселок до коліс, автор та історик мистецтва Метью Вілсон обговорює життя цих різних типів символів. Аналізуючи їхній розвиток, чому вони еволюціонували та різні способи їх інтерпретації, Вілсон також пояснює, яким чином символи є маркерами ідентичності, тобто як вони набувають сили об’єднувати та роз’єднувати суспільства. Дивлячись на те, як вони сформували світ за межами музею, Вілсон розкриває їхній вплив на вигляд наших міст, мову реклами та навіть дизайн корпоративних логотипів.
249 кольорових ілюстрацій.