Bizlit +380995622563
Є в наявності

Одним словом. Книга для тех, кто хочет придумать хорошее название. 33 урока

Код товару: 96683
15
Код товару: 96683
328 грн
328

29 людин додали у Вишлист

| 15
На складі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

978-5-00100-905-4

Формат

130х200 мм

Вага

440 г

Мова

російська

5.00 5 15

Опис книги Одним словом. Книга для тех, кто хочет придумать хорошее название. 33 урока

Ця книга розповість про те, як відбувається створення назв. В теорії мистецтво придумування заголовків для торгової марки називається неймінг. Неймінг - важлива частина стратегії маркетингу. З її допомогою вдасться навчитися позиціонувати бренд і залучити необхідну цільову аудиторію. Купити книгу «Одним словом» можна на сайті нашого магазину. Ми пропонуємо низькі ціни і послуги доставки.

Чим цікава книга?

Написанням керівництва займався професійний дизайнер і неймер Сергій Малайкін. Автор - підприємець, який займається створенням назв торгових марок і заробляє таким чином собі на життя. Структура книги зрозуміла і проста. Спочатку автор знайомить читача з замовником.

Далі детально розглядаються такі стадії:

  • розбір отриманої інформації і її осмислення;
  • генерація назв;
  • вибір найбільш гучного із запропонованих.

Неймінг - це набір прийомів, за допомогою яких вдасться провести ефективну селекцію різних назв і підібрати найбільш підходяще.

Основним фактором при проведенні нейминга виступає внутрішній ритм - звучання. Кожна глава книги Сергія Малайкіна «Одним словом» надає можливість пройти практичне завдання. При цьому автор в кінці приводить можливі вирішення поставленого завдання, однак для закріплення матеріалу і результативності навчання не рекомендується туди заглядати завчасно.

Кому підійде книга?

Видання підійде тим, хто хоче пов'язати свою професію з створенням привабливих назв. У книзі представлена ​​авторська методика, підкріплена успішною практикою. Теорія прописана зрозумілою мовою, а практичні завдання допоможуть зацікавитися захоплюючим процесом. Також книгу «Одним словом» варто прочитати тим, хто знаходиться в пошуку відповідного назви для своєї справи, але не може придумати першокласне ім'я.

Відгуки про Одним словом. Книга для тех, кто хочет придумать хорошее название. 33 урока

5.00 / 5


5 зірок

15

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Одним словом. Книга для тех, кто хочет придумать хорошее название. 33 урока відгуки

Автори книги Одним словом. Книга для тех, кто хочет придумать хорошее название. 33 урока

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/avtor-sergej-malajkin-90x120.jpg
Дизайнер, неймер и предприниматель, генеральный директор неймингового агентства Sky CG.