Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Захват региональных рынков. Война локальных брендов и "чужаков". Пособие по выживанию

Код товару: 1640
Захват региональных рынков. Война локальных брендов и "чужаков". Пособие по выживанию книга купить

Автор: Ярослав Яненко

Видавництво: Эксмо
Код товару: 1640
72 грн
72

17 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Ярослав Яненко

Видавництво: Эксмо

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

208 стр

ISBN

978-5-699-21802-8

Формат

145х215 мм

Мова

російська

Опис книги Захват региональных рынков. Война локальных брендов и "чужаков". Пособие по выживанию

Конкуренція торгових марок з кожним днем ​​стає все жорсткіше. Битва за покупця ведеться не тільки в столиці - вона вже розгортається в регіонах. Але чи легко освоювати нові ринки збуту?
Припустимо, власники сильного бренду відправляють свого білого ферзя в впевнений рейд по "чужим" регіонах. Здавалося б, місцевим торговим маркам загрожує шах і мат, однак не так сталося як гадалося - в регіонах зовсім інші правила гри. Грозного ферзя приймають за просту шашку, і на наступному ж ходу його "з'їдає" регіональна дамка!

Дана книга - не що інше, як практичний посібник для менеджерів компаній, яких торкнулася проблема експансії на регіональні ринки. Всі питання розглядаються тут з двох точок зору: як з позиції "атакуючих", так і з боку "обороняються". Книга містить безліч прикладів, що характеризують особливості суперництва регіональних брендів і "чужинців" (національних або міжнародних торгових марок) з урахуванням реалій вітчизняного бізнесу.

Відгуки про Захват региональных рынков. Война локальных брендов и "чужаков". Пособие по выживанию

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Захват региональных рынков. Война локальных брендов и "чужаков". Пособие по выживанию відгуки