Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 1640 |
Автор: Ярослав Яненко
Видавництво: Эксмо
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
208 стр
ISBN
978-5-699-21802-8
Формат
145х215 мм
Мова
російська
Конкуренція торгових марок з кожним днем стає все жорсткіше. Битва за покупця ведеться не тільки в столиці - вона вже розгортається в регіонах. Але чи легко освоювати нові ринки збуту?
Припустимо, власники сильного бренду відправляють свого білого ферзя в впевнений рейд по "чужим" регіонах. Здавалося б, місцевим торговим маркам загрожує шах і мат, однак не так сталося як гадалося - в регіонах зовсім інші правила гри. Грозного ферзя приймають за просту шашку, і на наступному ж ходу його "з'їдає" регіональна дамка!
Дана книга - не що інше, як практичний посібник для менеджерів компаній, яких торкнулася проблема експансії на регіональні ринки. Всі питання розглядаються тут з двох точок зору: як з позиції "атакуючих", так і з боку "обороняються". Книга містить безліч прикладів, що характеризують особливості суперництва регіональних брендів і "чужинців" (національних або міжнародних торгових марок) з урахуванням реалій вітчизняного бізнесу.