Нет в наличии
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Нет в наличии

Психологія впливу—2. Наука & практика

Код товара: 120301
Код товара: 120301
240 грн
240

2 человека добавили в Вишлист

Нет в продаже

Переплет

Твердый

К-во страниц

400 стр

ISBN

978-617-12-8183-7

Формат

135х205 мм

Язык

украинский

Описание книги Психологія впливу—2. Наука & практика

• Оновлене та доповнене видання

• Результати найсучасніших психологічних досліджень

• Дієвий алгоритм досягнення цілей

Хто змушує нас сказати «так», коли насправді нам цього не хочеться? Хто грає нашими почуттями заради власної вигоди? Це вони — продавці, фандрейзери, рекламники, професіонали психології поступливості. Люди, що здатні непомітно змусити нас купити непотрібну футболку чи підключити додаткову платну мобільну послугу. Та Роберт Чалдині знає шість їхніх секретних принципів. І тепер ви так само зможете примусити кожного грати за вашими правилами. Взаємність, Послідовність, Соціальні докази, Симпатія, Авторитет, Дефіцит — шість психологічних принципів, що скеровують людську поведінку до бажаного русла і надають психологічним тактикам сили. Лише шість тактик — і мільйон причин сказати «так». Приголомшливі результати дослідницької програми доктора Роберта Чалдіні розкривають схеми впливу на свідомість. Що активує «автоматичний вплив» — механізм, який змушує нас казати швидке та необдумане «так»? Як подолати психологічний опір, щоб отримати згоду? Чому поступ може мати «побічні ефекти» тощо? Доктор переконує: якщо хтось може змусити вас погодитися на його умови завдяки шістьом принципам, ви можете зробити теж саме для досягнення власних цілей.

Отзывы о Психологія впливу—2. Наука & практика

0 / 5

5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Психологія впливу—2. Наука & практика отзывы

Авторы книги Психологія впливу—2. Наука & практика

Роберт Чалдини
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-robert-chaldini-90x120.jpg
Роберт Чалдини — регент-профессор психологии и маркетинга госуниверситета Аризоны. Это наиболее часто цитируемый в мире эксперт по вопросам влияния и убеждения и автор новаторской книги «Психология... Подробнее