Bizlit +38 (099) 562-25-63
Неформальне лідерство. Як надихати команду та досягати результатів

Неформальне лідерство. Як надихати команду та досягати результатів

215 грн
215
1 человек добавил в Вишлист
Ожидается
Дата поступления пока не известна
Переплет Твердый
К-во страниц 224 стр
ISBN 978-617-12-9325-0
Формат 150x220 мм
Язык украинский
Доставка:
  • Стоимость от 29 грн
  • Срок доставки 1-4 дня
  • Доставляем службами Новая Почта или УкрПочта
  • Бесплатная доставка от 1000 грн
  • Международная отправка (доставка в другие страны мира)
Гарантия:
  • Возврат, обмен в течение 14 дней
Варианты оплаты:
  • Наличными (в отделении курьерской службы)
  • Картой VISA или MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Новий час дикутає нові умови для керівників та підлеглих. Старі бюрократичні схеми більше не діють, а працівники можуть працювати з будь-якого куточку світу. Епоха змін та нестабільності вимагає нових лідерів та керівників, здатних швидко та гнучко реагувати на будь-які виклики часу. І саме таким новим неформальним лідером можете стати саме ви. Як надихати співробітників та зміцнити корпоративний дух? Чого варто уникати в комунікації з колегами та як підвищити їхню продуктивність без стресу та ультиматумів? На чому базується команда мрії? Що потрібно для формування високоефективного колективу? Якими обов’язковими навичками має володіти неформальний лідер? Як перетворити колег і партнерів на товаришів по команді й переформатувати застарілу модель співпраці? І як стати керівником, якого хочеться наслідувати? Докладно й цікаво, спираючись на понад 30-річний досвід, про це розповідає Кейт Феррацці. Колишній топ-менеджер відомих компаній, він вже багато років успішно працює бізнестренером у власній компанії Ferrazzi Greenlight, навчаючи навичок ділового спілкування керівників найкращих компаній світу.

Показать полностью
Отзывы о Неформальне лідерство. Як надихати команду та досягати результатів
0 / 5
Оставить отзыв
Кейт Феррацці
Avatar

Кейт Феррацци — «один из самых общительных людей в мире» по версии Forbes. Участники Всемирного экономического форума назвали его «Глобальным лидером будущего». Автор двух бестселлеров о нетворкинге, основатель и СЕО консалтинговой компании Greenlight. Регулярно выступает на CNN и CNBC. Пишет статьи для Forbes, Inc., Fast Company, The Wall Street Journal, The Harvard Business Review, Reader's Digest.

Ранее возглавлял маркетинговое направление в Starwood Hotels, отвечал за такие бренды, как Sheraton, Westin, The Luxury Collection, St. Regis, W Hotels. Также был директором по маркетингу в Deloitte Consulting. Именно благодаря разработанной им маркетинговой стратегии узнаваемость этого бренда выросла рекордными для отрасли темпами, вознеся компанию на верхушки рейтингов.

Ви дивились

Фото