Нет в наличии
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Нет в наличии

Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

Код товара: 90791

Автор: Фил Барден

Издательство: Клуб Семейного Досуга
Код товара: 90791
180 грн
180

16 человек добавили в Вишлист

Нет в продаже

Автор: Фил Барден

Издательство: Клуб Семейного Досуга

Переплет

Твердый

К-во страниц

304 стр

ISBN

978-617-12-2516-9

Формат

221х150 мм

Вес

515 г

Язык

украинский

Описание книги Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

Філ Барден повністю руйнує багато звичних штампів та застарілих рецептів успішних продажів. Його теорія створена на межі практики та передової науки - досліджень з нейроекономіки нобелівського лауреата Деніеля Канемана. Вона поєднала ідеї психологів, нейробіологів, економістів та містить не тільки вражаючі висновки і корисні спостереження, а є і винятково практичним посібником із простими та чіткими кроками до збільшення продажів. Як же зламати "секретний код" маркетингу? Поставити у центрі уваги не товар - один з багатьох на перенасиченому ринку - а рішення про його купівлю!
Сучасні моделі маркетингу недосконалі, бо не враховують "автопілот" споживача - його соціальний досвід, звички та очікування задоволення від товару. Саме їх, а не характеристики товару аналізує людський мозок протягом 1,7 секунди, коли робить вибір. Відповіді на те, як можна використати знання про це у повсякденному маркетингу роздрібним торговцям та дизайнерам, спеціалістам з реклами та представникам ЗМІ, власне маркетологам і звичайним покупцям – чекають на вас у цій книзі.

Отзывы о Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

0 / 5

5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати отзывы

Авторы книги Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

Фил Барден
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-fill-barden-90x120.png
Маркетер с 25-летним стажем, работал в Unilever, T-Mobile и других крупных компаниях.