Олександра Стельмахова
У маркетингу Олександра понад 15 років. Співпрацює з великими компаніями в різних областях діяльності FMCG, Retail, HoReCa, E-commerce. Вважається, що маркетинг — це професія для розумних, але скоріше це спорт. І щороку в українську спортивну сутичку вступають колеги з PR-марафону, Ideas first і інших.
Бути ефективним маркетологом означає захоплювати за собою. І для кар’єри будь-якого рекламіста і піарника важливо всередині компаній вміти розривати шаблони і бути не таким як усі. Компанії шукають завжди нові способи розвитку торгових марок і себе через них, а цілі нарад в бізнесі будуються за принципом банківських стратегій (тобто стратегій зростання) і маркетинг може робити компанії і країни успішніше.
Коли є метод, який мало хто застосовує, можна виграти час і отримати перевагу.