Нет в наличии
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Нет в наличии

Як стати мільярдером. Як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність

Код товара: 4747
Код товара: 4747
250 грн
250

6 человек добавили в Вишлист

Нет в продаже

Переплет

Твердый

ISBN

978-966-500-782-1

Вес

400 г

Язык

украинский

Описание книги Як стати мільярдером. Як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність

Перекладено за виданням: John Sviokla, Mitch Cohen. The Self-Made Billionare Effect. How Extreme Producers Create Massive Value.

Перед тим, як вирушити у вільне плавання і власними силами заробити мільярди доларів, багато провідних підприємців світового рівня працювали у відомих корпораціях. Такі люди, як Марк К'юбан, Джон Пол Деджорія, Сара Блейклі та Т. Бун Пікенз створили компанії (а в деяких випадках — і по кілька компаній), що сьогодні належать до найвідоміших у світі. І тут закономірно постають два непрості запитання. По-перше, чому колишні роботодавці не зуміли втримати цих надзвичайно талановитих людей? А по-друге, чому більшість великих компаній не може створювати нові цінності в таких масштабах, як 800 селфмейд-мільярдерів світового рівня?

Джон Свекла й Мітч Коген вирішили уважніше придивитися до цих мільярдерів, тому що отримати мільярд чи більше доларів завдяки створеній цінності — це неймовірний подвиг. Провівши всеохопне дослідження й узявши чимало інтерв'ю, автори зрештою дійшли висновку, що багато міфів, пов'язаних із мільярдерами, — просто вигадка. Не можна сказати, що всі ці люди розумніші, більше працюють чи їм частіше усміхається фортуна, ніж їхнім одноліткам. Не всі вони генії-самородки, які перетинають фінішну лінію в мільярд доларів, коли їм заледве виповнилося двадцять років. Ні. Переважно вони справді створюють щось абсолютно й принципово нове. Понад 80 відсотків мільярдерів, яких заторкнуло дослідження, заробили свої мільярди в галузях, де панує жорстка конкуренція.

Їхня ключова відмінність полягає в тому, що автори книжки називають способом мислення “Творця”, на противагу до поширенішої ментальності “Виконавця”. Виконавці досягають успіху в чітко визначених сферах; без них компанії існувати не можуть. Проте якщо підприємство прагне створити грандіозну революційну цінність, йому не обійтися без Творця — адже, замість того, щоб просто виконувати поставлені завдання й дотримуватися страндартів, ці люди розширюють межі можливого. Поєднуючи стриману розважливість та екстраординарну уяву, Творці винаходять цілковито нові товари, послуги, стратегії та бізнес-моделі. У великих компаніях поширена тенденція винагороджувати Виконавців і несхвально ставитися до нешаблонних методів Творців. Однак лише Творці здатні поєднати декілька суперечливих ідей, поглядів та способів дії в одне ціле. Вони довіряють своїй інтуїції, і це дає їм змогу робити великі ставки, які кардинально змінюють хід гри.

Це дослідження пропонує детальний опис п'яти критично важливих навичок мислення, що притаманні виробникам грандіозних цінностей. Вивчивши їх, ви зможете розпізнавати таких людей, заохочувати й утримувати їх на посаді — а можливо, й самі приєднаєтесь до їхнього числа. “Як стати мільярдером” — книжка, що назавжди змінить ваше ставлення до талановитих працівників та комерційної цінності.

Книга реалізовано спільно з проектом "Книголав".

Отзывы о Як стати мільярдером. Як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність

0 / 5

5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Як стати мільярдером. Як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність отзывы