Нет в наличии
Bizlit +380995622563

Друзья, с 28 по 31 марта мы проводим инвентаризацию на складе. Отправку ваших заказов восстановим с 1 апреля. Слава Украине!

Нет в наличии

Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

Код товара: 111553

Автор: Роберт Макки

Издательство: Vivat
Код товара: 111553
250 грн
250

2 человека добавили в Вишлист

Ожидается
Ожидаем поставку до 14 дней. Сроки уточняйте у менеджера

Автор: Роберт Макки

Издательство: Vivat

Переплет

Твердый

К-во страниц

240 стр

ISBN

978-966-982-036-5

Формат

143x197 мм

Язык

украинский

Описание книги Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

«Сторіноміка…» — це фундамент у будові прибуткової маркетингової стратегії, яка працюватиме на ефективну взаємодію між брендом і клієнтом. Заснована на всесвітньовідомому семінарі, створеному легендарним майстром історій Робертом Мак-Кі, ця унікальна книжка адаптує мистецтво сторітелінгу на користь маркетологів, підприємців і бізнес-корпорацій.

Мак-Кі, один із розробників маркетингових стратегій провідних брендів у сфері B2B й B2C, як-от Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM та Siemens, демонструє оригінальну концепцію, що значно перевершує традиційні моделі, та навчає, як ловити «на гачок» клієнтів завдяки сюжетно-орієнтованій і мотиваційній рекламі. Автори пояснюють, що саме робить історію переконливою, і навчають застосовувати техніки сторітелінгу в бізнесі.

Отзывы о Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

0 / 5

5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху отзывы

Авторы книги Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

Роберт Макки
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-robert-mckee-90x120.jpg
Американский теледраматург начал свой путь в шоу-бизнесе в возрасте девяти лет, исполнив главную роль в любительском театральном спектакле. Сегодня Макки обязан мировой славой своему знаменитому... Подробнее