Кей Райт — консультант зі стратегій, фахівець, визнаний Forbes, Adweek, CSQ, Cablefax і The Advertising Research Foundation. Часто виступає спікером на великих конференціях і в компаніях Fortune 500, читає лекції в Колумбійському університеті й досі є консалтинговим партнером міжнародного агентства Ogilvy. До переліку клієнтів Райта належать Bank of America, HP, McDonald’s, Bacardi, Ford, Walgreens, Merck і L’Oreal, а також численні стартапи та музичні таланти.
Побудування бренду. Не мовчіть у галасливому світі
- Стоимость от 29 грн
- Срок доставки 1-4 дня
- Доставляем службами Новая Почта или УкрПочта
- Бесплатная доставка от 1000 грн
- Международная отправка (доставка в другие страны мира)
- Возврат, обмен в течение 14 дней
- Наличными (в отделении курьерской службы)
- Картой VISA или MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Сильна емоція, яка спонукатиме клієнта купити продукт, — кожен підприємець мріє запалити таку, але не кожному це вдається. Проаналізувавши показники 1500 компаній, Кей Райт окреслив п’ять ключових складових бренду-взірця, улюбленця мільйонів.
Книжка допоможе побудувати комунікацію, яка стане віральною, резонуватиме із суспільною думкою та створить правильний настрій. До вашого бренду захочеться повертатися знову і знову…