Есть в наличии
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Есть в наличии

Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри

Код товара: 99623

Фото

Автор: Раян Голідей

Издательство: Наш Формат
Код товара: 99623
185 грн
185

16 человек добавили в Вишлист

На складе

Автор: Раян Голідей

Издательство: Наш Формат

Переплет

Твердый

К-во страниц

130 стр

ISBN

978-617-7552-06-1

Формат

145х200 мм

Язык

украинский

Описание книги Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри

Книжка медіастратега Раяна Голідея декларує нові принципи ефективного маркетингу в цифрову еру. До того ж із мінімальними бюджетами.

ПРО КНИЖКУ

Забудьте про дорогі рекламні кампанії та інші традиційні маркетингові інструменти. Вони не лише потребують чималих коштів і зусиль, а й малоефективні в наш час. Майбутнє компаній нового покоління — за ґроуз-хакінгом. Саме так свого часу зробили всесвітньо відомі бренди — Instagram, Dropbox, Uber, Airbnb — і довели, що традиційний маркетинг уже в минулому.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА

Книжка для широкого кола читачів, а також фахівців зі сфери маркетингу, реклами й сучасних технологій.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА

Стратегії новітнього маркетингу допоможуть вам запустити власний стартап, популяризувати свій продукт і залучити нових клієнтів, не витрачаючи жодної копійки на білборди чи телевізійну рекламу.

Отзывы о Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри

0 / 5

5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри отзывы

Авторы книги Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри

Раян Голідей
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Райан Холидей – медиастратег и писатель. Консультировал авторов бестселлеров и звездных музыкантов. Работал директором по маркетингу в American Apparel, прославившись эффективными рекламными... Подробнее