Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images11/kniga-marketyngovi-vijny-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images6/kniga-marketyngovi-vijny1-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images11/kniga-marketyngovi-vijny3-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images11/kniga-marketyngovi-vijny4-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images11/kniga-marketyngovi-vijny5-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images11/kniga-marketyngovi-vijny6-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images11/kniga-marketyngovi-vijny7-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images11/kniga-marketyngovi-vijny8-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images11/kniga-marketyngovi-vijny9-350x465.jpg)
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товара: 108202 |
Фото
6 человек добавили в Вишлист
Автор: Джек Траут, Ел Райс
Издательство: Фабула
Переплет
Твердый
К-во страниц
240 стр
ISBN
978-617-09-5385-8
Формат
195х195 мм
Язык
украинский
«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу.
Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.