Нет в наличии
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Нет в наличии

Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Код товара: 109818

Фото

Автор: Адель Світвуд

Издательство: Наш Формат
Код товара: 109818
220 грн
220

4 человека добавили в Вишлист

Ожидается
Ожидаем поставку до 14 дней. Сроки уточняйте у менеджера

Автор: Адель Світвуд

Издательство: Наш Формат

Переплет

Твердый

К-во страниц

152 стр

ISBN

978-617-7730-13-1

Формат

140х210 мм

Язык

украинский

Описание книги Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами.

КОМУ СПОДОБАЄТЬСЯ

Керівникам маркетингових відділів, маркетологам-аналітикам, діджитал- маркетологам, контент-маркетологам.

ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ЦЮ КНИГУ

У цій книжці експертка з маркетингу Адель Світвуд показує, як ефективно організувати роботу маркетингового відділу в цифрову епоху, які знання та вміння в цій сфері виходять на перший план і які люди точно знадобляться вашій компанії. 

Отзывы о Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

0 / 5

5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними отзывы