Есть в наличии
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Есть в наличии

Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк

Код товара: 135528

Фото

Автор: Ґреґ Гоффман

Издательство: Лабораторія
Код товара: 135528
419 грн
419

4 человека добавили в Вишлист

На складе

Автор: Ґреґ Гоффман

Издательство: Лабораторія

Переплет

Твердый

ISBN

978-617-8203-20-7

Формат

145х215 мм

Язык

украинский

Описание книги Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк

Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду.

У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі найкращої роботи — людський зв’язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.

Отзывы о Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк

0 / 5

5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк отзывы

Авторы книги Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк

Ґреґ Гоффман
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Грег Хоффман – эксдиректор по маркетингу Nike. Возглавлял команды, работавшие над видением бренда с помощью историй и потребительского опыта. В 2015 году Fast Company назвала его одним из самых... Подробнее