Нет в наличии
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Нет в наличии

Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю

Код товара: 115696

Автор: Аліна Вілер

Издательство: КМ-Букс
Код товара: 115696
690 грн
690

2 человека добавили в Вишлист

Ожидается
Ожидаем поставку до 14 дней. Сроки уточняйте у менеджера

Автор: Аліна Вілер

Издательство: КМ-Букс

Переплет

Твердый

К-во страниц

336 стр

ISBN

978-966-948-244-0

Формат

220х290 мм

Язык

украинский

Описание книги Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю

Які б завдання перед вами не стояли — створити унікальний бренд для компанії, пояснити співробітникам або студентам основні принципи його просування чи, можливо, вибудувати стратегію ребрендингу, ця книга стане вашим найавторитетнішим помічником.

У ній подано докладний опис арсеналу інструментів та заходів, що допоможуть розробити і з успіхом використовувати фірмовий стиль, а також наведено приклади практичного досвіду світових компаній.

Ви знайдете поради щодо проходження усіх етапів брендингу — від проведення досліджень з метою розробки стратегії до створення дизайну та запуску бренду.

Отзывы о Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю

0 / 5

5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю отзывы