Комплект Сила звички + Суперкомунікатори
- Стоимость от 29 грн
- Срок доставки 1-4 дня
- Доставляем службами Новая Почта или УкрПочта
- Бесплатная доставка от 1000 грн
- Международная отправка (доставка в другие страны мира)
- Возврат, обмен в течение 14 дней
- Наличными (в отделении курьерской службы)
- Картой VISA или MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Комплект складається з 2х книг:
Сила звички. Чому ми діємо так, а не інакше в житті та бізнесі
Суперкомунікатори. Як знайти спільну мову зі скептиками, суддями і шпигунами
Сила звички. Чому ми діємо так, а не інакше в житті та бізнесі
Перевидання в оновленому оформленні
Автор – лауреат Пулітцерівської премії
Понад 60 тижнів у списку бестселерів The New York Times
Входить до довгого списку рейтингу Financial Times
Як звички впливають на життя? Як, змінивши лише один шаблон поведінки, різні люди змогли досягти успіху: стати директором, придбати будинок, пробігти марафон? В основу цієї книжки лягли інтерв’ю із трьома сотнями науковців і директорів підприємств, дослідження, проведені в десятках компаній.
Проаналізувавши все це, автор зрозумів, як кожна людина може контролювати свої звички, щоб досягти успіху. Дізнавшись, як створюються та руйнуються звички, ви зможете перебудувати шаблони поведінки, як собі забажаєте. Ви зрозумієте, як змусити себе не палити, менше їсти, займатися спортом, не кричати на близьких, ефективніше працювати.
Суперкомунікатори. Як знайти спільну мову зі скептиками, суддями і шпигунами
Зайдіть у кімнату присяжних, коли один з членів веде різко розділені думки до консенсусу. Приєднуйтеся до молодого офіцера ЦРУ, який неохоче вербує іноземного агента. І послідкуйте за досвідченим хірургом, коли він намагається, але не вдається, переконати ще одного хворого на рак обрати менш ризикований курс лікування.
У виданні «Суперкомунікатори» Чарльз Дагіґґ поєднує глибокі дослідження та свої фірмові навички письма, щоб показати, як ми всі можемо навчитися визначати та використовувати приховані сенси, які ховаються під кожною розмовою. Комунікація — це суперсила, і найкращі комунікатори розуміють, що кожного разу, коли ми говоримо, ми фактично беремо участь в одній із трьох розмов: практичній (про що це насправді?), емоційній (що ми відчуваємо?) і соціальній (хто ми?). Якщо ви не знаєте, яку розмову ведете, ви навряд чи підключитесь.
Книга «Суперкомунікатори» знає про важливість розпізнавання — а потім зіставлення — кожного виду розмови, а також про те, як зрозуміти складні емоції, тонкі переговори та глибоко вкорінені переконання, які забарвлюють так багато того, що ми говоримо та як ми слухаємо. Наш досвід, наші цінності, наше емоційне життя — і те, як ми бачимо себе та інших — формують кожну дискусію, від того, хто забере дітей, до того, як ми хочемо, щоб до нас ставилися на роботі. У цій книзі ви дізнаєтеся, чому деякі люди здатні зробити так, щоб їх почули та почули інших так чітко.
«Виграшна комбінація історій, досліджень і вказівок, які можуть добре перетворюйте найгірших комунікаторів, яких ви знаєте, на одних із найкращих» (Адам Грант, автор « Подумай ще раз» і «Прихований потенціал»).