Фрэнсис Форд Коппола (р. 1939) — американский кинорежиссер, продюсер и сценарист.Во время учебы на отделении театра и кино в Колледже Хофстра и Калифорнийском университете в Лос-Анджелесе писал рассказы и пьесы. В 1970 г. Коппола впервые заявил о себе, получив «Оскар» за сценарий к фильму «Паттон». На протяжении следующих десяти лет он создал такие картины, как «Крестный отец», «Американские граффити», «Разговор» и «Апокалипсис сегодня», которые принесли ему две «Золотые пальмовые ветви» Каннского кинофестиваля, 12 номинаций на «Оскар» и пять заветных статуэток. В 2015 и 2016 гг. организовал экспериментальные мастерские, на которых он снимал фильмы, используя новый формат «живое кино» — гибрид театральной и кинопостановки. В настоящее время он работает над циклом сценариев, которые надеется воплотить на экране посредством этого нового метода.
Комплект Живе кіно і техніка його виробництва + Око Кінематографіста
- Стоимость от 29 грн
- Срок доставки 1-4 дня
- Доставляем службами Новая Почта или УкрПочта
- Бесплатная доставка от 1000 грн
- Международная отправка (доставка в другие страны мира)
- Возврат, обмен в течение 14 дней
- Наличными (в отделении курьерской службы)
- Картой VISA или MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Комплект складається з 2х книг:
Живе кіно і техніка його виробництва
Око Кінематографіста. Об’єктив та його візуальна мова. Сила обʼєктивів і виразного кінозображення
Живе кіно і техніка його виробництва
Чи можна поєднати кіно, телебачення та театр? Так, якщо за справу береться Френсіс Форд Коппола. Режисер «Апокаліпсису сьогодні», «Хрещеного батька», «Розмови», «Дракули» та багатьох інших культових стрічок, котрий отримав майже всі найпрестижніші кінопремії, став одним із батьків «живого» кіно. Однак книжка не лише про секрети створення нового мистецтва — вона містить цікаві факти з історії кіно, телебачення та театру, а також життя відомого режисера.
Око Кінематографіста. Об’єктив та його візуальна мова. Сила обʼєктивів і виразного кінозображення
Ця книга є посібником для режисерів, операторів і всіх, хто цікавиться мистецтвом створення фільмів. У ній детально описано, як вибір об'єктива впливає на композицію кадру, сприйняття сцени, емоційний тон і наратив. Автор аналізує різні приклади з кіно, ілюструючи, як специфічні лінзи використовуються для досягнення художніх та технічних цілей.
Книга підходить як для початківців, так і для професіоналів, які хочуть розширити свої знання в галузі кіномистецтва. Вона містить багато прикладів кадрів з культових фільмів (“Субмарина”, “Гаррі Поттер і таємна кімната”, “Джанґо вільний”, “Зоряний шлях” та інші) з поясненнями, які допомагають зрозуміти складний вплив оптики на кінематографічний стиль.