Нет в наличии
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Нет в наличии

Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

Код товара: 81107

Фото

Автор: Джим Коллінз

Издательство: Наш Формат
Код товара: 81107
360 грн
360

35 человек добавили в Вишлист

Ожидается
Ожидаем поставку до 14 дней. Сроки уточняйте у менеджера

Автор: Джим Коллінз

Издательство: Наш Формат

Переплет

Твердый

К-во страниц

288 стр

ISBN

978-617-7279-13-5

Формат

145х215 мм

Язык

украинский

Описание книги Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

Ми часто говоримо про "монстрів" бізнесу, ми читаємо про них у газетах, бачимо репортажі про них по телебаченню, чуємо про їхні успіхи по радіо. Та чи поставало перед вами запитання: Чому ми чуємо постіно саме про ці компанії? Чому ми не знаємо майже нічого про інші хороші компанії? Відповідь є дуже простою. Інші так і залишилися просто хорошими компаніями. Ми ж чуємо та говоримо про тих, хто зміг перейти від просто хорошої компанії до величної. Книга від автора бестселеру "Величні за власним вибором". Продано понад 2,5 млн примірників, книги автора перекладені на 32 мови. Бестселер Amazon (стратегічне планування).

Отзывы о Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

0 / 5

5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні отзывы

Авторы книги Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

Джим Коллінз
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzhim-kollinz-90x120.jpg
Джеймс «Джим» Коллинз — американский бизнес-консультант, писатель, исследователь. Коллинз начал преподавательскую и исследовательскую деятельность в Высшей школе бизнеса при Стэнфордском... Подробнее