Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товара: 105961 |
0 человек добавили в Вишлист
Автор: Том Вейнрайт
Издательство: Клуб Семейного Досуга
Переплет
Твердый
К-во страниц
304 стр
ISBN
978-617-12-5108-3
Формат
135х205 мм
Язык
украинский
Щорічно наркокартелі отримують $300 млрд прибутку та мають 250 млн «клієнтів» у всьому світі. Ця нелегальна індустрія не поступається найбагатшим корпораціям. Важко уявити, але картелі користуються тими самими інструментами, що й різноманітні компанії з продажу техніки чи модних речей.
І роблять це досить успішно. Керівник лондонської редакції міжнародного авторитетного видання The Economist Том Вейнрайт використовує свої мегазнання та професійну компетентність, розглядаючи роботу мультимільярдної наркотичної мафії з позиції звичайного легального бізнесу.
Ті самі економічні закони, тільки спрямовані на розбудову протизаконної тіньової системи. Поставки наркокартелю та Walmart — що між ними спільного? Які труднощі виникають у картелю під час рекрутингу? Чому зростання цін на листя коки не зумовлює росту цін на кокаїн? Як на економіку наркобізнесу впливають новітні явища: «темна» частина інтернету й синтетичні наркотики?
PR, HR, аутсорсинг, залучення нових клієнтів, корпоративна етика та відповідальність, франчайзинг, інновації, маркетинг — стандартний алгоритм. Захоплюючи й часом шокуючи, розвідка оповідає про те, як наркобізнес використовує класичну бізнес-схему, створюючи унікальний та жахливий економічний феномен — наркономіку.