Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Проблема холодного старту. Як запустити і масштабувати мережеві ефекти

Проблема холодного старту. Як запустити і масштабувати мережеві ефекти

649 грн
649
0 человек добавили в Вишлист
Ожидается
Дата поступления пока не известна
Переплет Твердый
К-во страниц 400 стр
ISBN 978-617-8619-31-2
Формат 145х215 мм
Язык украинский
Доставка:
  • Стоимость от 29 грн
  • Срок доставки 1-4 дня
  • Доставляем службами Новая Почта или УкрПочта
  • Бесплатная доставка от 1000 грн
  • Международная отправка (доставка в другие страны мира)
Гарантия:
  • Возврат, обмен в течение 14 дней
Варианты оплаты:
  • Наличными (в отделении курьерской службы)
  • Картой VISA или MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Практичний бізнес-посібник від венчурного інвестора й колишнього топменеджера Uber Ендрю Чена про те, як технологічні гіганти запускають продукти, що змінюють світ. В умовах інформаційного перенасичення простий вихід на ринок більше не гарантує успіху. Спираючись на досвід роботи в компанії Andreessen Horowitz і реальні кейси LinkedIn, Twitch, Zoom, Dropbox, Tinder, Airbnb, Pinterest, венчурний інвестор і колишній топменеджер Uber Ендрю Чен розкриває секрети мережевих ефектів — потужної сили, що допомагає новим сервісам масштабуватися до мільйонів і мільярдів користувачів.

Що таке мережеві ефекти? Як правильно запустити продукт? Як продукти конкурують на ринку, де вони є у кожного гравця? І чому деякі стартапи провалюються, а інші перемагають? «Проблема холодного старту» — це практичний посібник, наповнений чіткими принципами, дієвими інструментами і яскравими кейсами, що стане незамінним путівником для всіх, хто створює продукти майбутнього.

Чому варто прочитати книжку «Проблема холодного старту»?

  • Видання пропонує конкретні інструменти, стратегії й аналітичні рамки для створення конкурентних переваг на сучасному ринку бізнесам будь-якого розміру.
  • Об'єднує особистий досвід автора з ексклюзивними інтерв'ю засновників і керівників найуспішніших стартапів — LinkedIn, Twitch, Zoom, Dropbox, Tinder, Uber, Airbnb, Pinterest.
  • Must-read для менеджерів, стартаперів, керівників, підприємців й інвесторів, що забезпечить ефективніше використання мережевих ефектів для запуску та масштабування технологічних продуктів.
Показать полностью
Отзывы о Проблема холодного старту. Як запустити і масштабувати мережеві ефекти
0 / 5
Оставить отзыв
Ендрю Чен

Ендрю Чен (Andrew Chen) — генеральний партнер Andreessen Horowitz, інвестує в стартапи на ранніх стадіях, зосереджуючись на іграх/розвагах, маркетплейсах і соціальних продуктах наступного покоління. Входить до складу рад директорів Clubhouse, Substack, Z League, Sleeper, All Day Kitchens, Sandbox VR, Reforge та інших.

Раніше керував командами зростання в Uber, допомагаючи компанії залучати й утримувати користувачів під час стрімкого масштабування до IPO. Пише про зростання користувачів, метрики і мережеві ефекти на andrewchen.com, а його статті цитують Wired, WSJ та New York Times.

Ви дивились

Фото