Комплект Давид перемагає + Мистецтво творення попиту
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Комплект складається з двох книг:
- Давид перемагає. Дисципліна неспівмірної перемоги
- Мистецтво творення попиту. Як передбачати прагнення покупців
Давид перемагає. Дисципліна неспівмірної перемоги.
«Давид перемагає: дисципліна неспівмірної перемоги» — це остання книжка бізнес-футуролога Адріана Сливоцького, яка описує нове явище в діловому світі — перемогу невеликих амбітних команд над визначними гігантами у своїх індустріях. Книжка буде цікавою для всіх українських компаній і команд, які хочуть мислити й діяти глобально, зокрема для стартапів. Вона написана в інтерактивній формі, автор постійно задає читачам запитання, пропрацювавши які, вони можуть вийти на якісно новий рівень у своєму бізнесі. Важливо пам’ятати, що справжню користь від прочитання книжки читач отримає, якщо виконає рекомендації автора та працюватиме над практичними завданнями. Книжка виходить спершу в Україні, згодом її буде перекладено англійською мовою.
Мистецтво творення попиту. Як передбачати прагнення покупців.
Попит – один з небагатьох економічних термінів, про який усім відомо. Попит породжує пропозицію. Коли зростає попит, відбувається ріст, створюються робочі місця, економіка розквітає, а суспільство процвітає. Так виглядає в теорії. Все звучить доволі просто, але насправді майже ніхто не розуміє природи попиту, включно з власниками бізнесу, топ-менеджерами й політиками, які намагаються стимулювати попит і задовольняти його. «Мистецтво творення попиту» – це книжка, яка шукає ключі до питань, звідки ж виникає попит і як ми можемо його контролювати. Адріан Сливоцький пропонує радикально новий підхід до аналізу попиту, підкріплений численними практичними прикладами, який буде цікавим не лише для бізнес-спільноти, а й для громадських активістів, урядовців, директорів неприбуткових організацій та інших майбутніх новаторів.