Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Стратегія за межами «хокейної ключки». Люди, ймовірності і переможні рішення (тверда обкладинка)

Стратегія за межами «хокейної ключки». Люди, ймовірності і переможні рішення (тверда обкладинка)

541 грн
541
0 человек добавили в Вишлист
На складе
Переплет Суперобложка
К-во страниц 256 стр
ISBN 978-617-7965-37-3
Формат 170х240 мм
Язык украинский
Доставка:
  • Стоимость от 29 грн
  • Срок доставки 1-4 дня
  • Доставляем службой Новая Почта
  • Бесплатная доставка от 1000 грн
  • Международная отправка (доставка в другие страны мира)
Гарантия:
  • Возврат, обмен в течение 14 дней
Варианты оплаты:
  • Наличными (в отделении курьерской службы)
  • Картой VISA или MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Построить бизнес-стратегию – легко, а вот построить успешную бизнес-стратегию – по силам не каждому. Большинство обсуждений об этом сводится к созданию гигантских документов, которые никто не будет читать, или красиво разработанным презентациям, которые забываются уже на следующий день. Как сделать так, чтобы стратегия развития вашего бизнеса заработала?

Над этим вопросом не один год сражались эксперты по стратегии McKinsey&Company. И результатом их работы стала книга. Авторы опросили десятки компаний по поводу их стратегий развития и определили процесс роста компаний, правильно выбиравших для себя цели и приоритеты. На графике роста этот процесс выглядел как хоккейная клюшка. Однако эту «хоккейную клюшку» можно преодолеть — и вырасти быстрее, качественнее и проще, минуя заезженную схему. Именно о том, как это сделать и расскажет книга.

Чем хороша книга Стратегия за пределами хоккейной клюшки

  • Авторы – эксперты по стратегии McKinsey, которые опросили десятки компаний относительно их стратегий развития и определили процесс роста компаний, правильно выбиравших для себя цели и приоритеты.
  • Полезно прочесть маркетологам, директорам по развитию, менеджерам по стратегии, бренд-менеджерам и всем, кто формирует планы компании на будущее.
  • Хоккейная клюшка в названии – это метафора кривой качественного роста, которая на графике очень похожа именно на этот спортивный атрибут.
Показать полностью
Отзывы о Стратегія за межами «хокейної ключки». Люди, ймовірності і переможні рішення (тверда обкладинка)
0 / 5
Оставить отзыв
Свен Сміт

Свен Сміт — співголова компанії McKinsey & Company, допомагає розробляти стратегії та впроваджувати трансформації у провідних світових компаніях, очолює глобальну діяльність McKinsey у сфері зростання, працює з компаніями по всьому світу в таких галузях, як телекомунікації, високі технології, ЗМІ. У ролі співголови McKinsey Global Institute Сміт керує дослідженнями та звітами про світові економічні тенденції та такі теми: продуктивність та зростання, урбанізація, інновації й технології, ринки праці та їх майбутнє, розвиткові ринки та економічні перспективи Європи.

Аналізуючи фактори успіху, необхідні для зростання бізнесу, вивчаючи, як мегатренди впливають на нього, та визначаючи уроки диверсифікованого зростання, Свен спирається на ідеї, описані у «Стратегії за межами хокейної ключки» та «Гранулярності зростання» — двох книгах, написаних ним у співавторстві. Він допомагає розробити точку зору фірми на такі основні проблеми, як економічна нестабільність, інфляція та невизначеність, а також розробляє шляхи, що допомагають клієнтам давати раду наявним проблемам.

Попередні ролі, які Свен виконував у McKinsey, включають керівництво роботою фірми в Західній Європі та глобальну практику стратегій та корпоративних фінансів. До приходу в McKinsey у 1992 році Свен працював інженером та дослідником у лабораторіях Philips.

Мартін Гірт

Мартін Гірт — керівник практики глобальної стратегії та корпоративних фінансів компанії McKinsey, є одним із найдосвідченіших консультантів з питань стратегії, зростання та трансформації бізнесу на ринках розвиткових країн, допомагає вдосконалити стратегічні процеси та зробити необхідні кроки для випередження конкурентів.

Володіючи значним досвідом у галузі високих технологій та телекомунікацій, Мартін допомагає керівникам і топ-менеджерам провідних світових компаній будувати корпоративні стратегії та розвивати ініціативи, пов’язані зі злиттями та поглинаннями, проблемами управління, ведення бізнесу, інновацій, наскрізних перетворень та культурних змін. Він консультує азійські компанії щодо глобальної експансії та провідні транснаціональні компанії щодо зростання в Азії. Мартін є співавтором дуже впливової книги «Стратегія за межами хокейної ключки», а також численних статей про розробку стратегії. В межах своєї роботи в компанії McKinsey Мартін працював над розробкою стратегій у Китаї, Тайвані та інших країнах Азії. Має великий досвід роботи в ланцюжку створення передової електроніки, брендованих бізнес-моделей та телекомунікаційних послуг.

Він також консультує інтернет-компанії щодо передової аналітики, розбудови потенціалу та руйнівних онлайн-стратегій. У своїй нинішній керівній ролі Мартін керував розробкою нових галузей знань та інструментів передової аналітики. Він є лідером Noble Intelligence, ініціативи McKinsey & Company, яка допомагає організаціям використовувати силу штучного інтелекту для гуманітарних цілей.

Кріс Бредлі

Кріс Бредлі — голова компанії McKinsey’s Strategy Practice, де працює над стратегічними перетвореннями організацій в сфері медіа, роздрібній торгівлі, гірничодобувній галузі, енергетиці та телекомунікаціях Австралії. Кріс допомагає установам робити великі кроки у відповідь на нову динаміку галузі, часто за допомогою програм стратегічних перетворень всього підприємства. Він генерує ідеї у різних галузях, і на сьогодні має досвід співпраці із 45 організаціями у 19 різних секторах.

Досвід Кріса охоплює засоби масової інформації, роздрібну торгівлю, енергетику, гірничодобувну промисловість, споживчі товари, одяг, залізничний транспорт та телекомунікації. Він має значний досвід консультацій у сфері роздрібної торгівлі в трьох країнах, включаючи гіпермаркети, бакалійні магазини, універмаги, магазини спеціального одягу, обладнання та побутову електроніку. У медіаіндустрії він допомагав клієнтам сміливо реагувати на занепад застарілих продуктів та випускати нові. В енергетичному секторі він допоміг електроенергетичним компаніям підготуватися до майбутніх викликів та направити загальнокорпоративні зусилля в зростання та трансформацію.

Кріс є співавтором впливової книги «Стратегія за межами хокейної ключки. Як у реальному житті відбувається стратегічне планування». Понад два мільйони людей прочитали його статті про побудову стратегій, їхню методологію та цифрові перепони на шляху до їх реалізації. Він проводив майстер-класи та семінари сотням управлінських команд з усього світу про те, як зробити їхні стратегії більш надійними, стабільними та перспективними для застосування у реальному житті. 

Другие книги этого автора

Ви дивились

Фото