Свен Сміт — співголова компанії McKinsey & Company, допомагає розробляти стратегії та впроваджувати трансформації у провідних світових компаніях, очолює глобальну діяльність McKinsey у сфері зростання, працює з компаніями по всьому світу в таких галузях, як телекомунікації, високі технології, ЗМІ. У ролі співголови McKinsey Global Institute Сміт керує дослідженнями та звітами про світові економічні тенденції та такі теми: продуктивність та зростання, урбанізація, інновації й технології, ринки праці та їх майбутнє, розвиткові ринки та економічні перспективи Європи.
Аналізуючи фактори успіху, необхідні для зростання бізнесу, вивчаючи, як мегатренди впливають на нього, та визначаючи уроки диверсифікованого зростання, Свен спирається на ідеї, описані у «Стратегії за межами хокейної ключки» та «Гранулярності зростання» — двох книгах, написаних ним у співавторстві. Він допомагає розробити точку зору фірми на такі основні проблеми, як економічна нестабільність, інфляція та невизначеність, а також розробляє шляхи, що допомагають клієнтам давати раду наявним проблемам.
Попередні ролі, які Свен виконував у McKinsey, включають керівництво роботою фірми в Західній Європі та глобальну практику стратегій та корпоративних фінансів. До приходу в McKinsey у 1992 році Свен працював інженером та дослідником у лабораторіях Philips.
Стратегія за межами «хокейної ключки». Люди, ймовірності і переможні рішення (тверда обкладинка)
- Стоимость от 29 грн
- Срок доставки 1-4 дня
- Доставляем службой Новая Почта
- Бесплатная доставка от 1000 грн
- Международная отправка (доставка в другие страны мира)
- Возврат, обмен в течение 14 дней
- Наличными (в отделении курьерской службы)
- Картой VISA или MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Построить бизнес-стратегию – легко, а вот построить успешную бизнес-стратегию – по силам не каждому. Большинство обсуждений об этом сводится к созданию гигантских документов, которые никто не будет читать, или красиво разработанным презентациям, которые забываются уже на следующий день. Как сделать так, чтобы стратегия развития вашего бизнеса заработала?
Над этим вопросом не один год сражались эксперты по стратегии McKinsey&Company. И результатом их работы стала книга. Авторы опросили десятки компаний по поводу их стратегий развития и определили процесс роста компаний, правильно выбиравших для себя цели и приоритеты. На графике роста этот процесс выглядел как хоккейная клюшка. Однако эту «хоккейную клюшку» можно преодолеть — и вырасти быстрее, качественнее и проще, минуя заезженную схему. Именно о том, как это сделать и расскажет книга.
Чем хороша книга Стратегия за пределами хоккейной клюшки
- Авторы – эксперты по стратегии McKinsey, которые опросили десятки компаний относительно их стратегий развития и определили процесс роста компаний, правильно выбиравших для себя цели и приоритеты.
- Полезно прочесть маркетологам, директорам по развитию, менеджерам по стратегии, бренд-менеджерам и всем, кто формирует планы компании на будущее.
- Хоккейная клюшка в названии – это метафора кривой качественного роста, которая на графике очень похожа именно на этот спортивный атрибут.